FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL, MONITORY LCD 24” FULLHD, LAPTOPY ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY

Data publikacji 2018-10-31
Data zakończenia 2018-11-08 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 643550-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL – 180 szt., MONITORY LCD 24” FULLHD – 190 szt., LAPTOPY – 3 szt. ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 – 40 szt. DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY - poz. 1 - 5 (według Części IX A SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 573f8bcf-9e7e-4842-9b66-5b3ce69eb0e5
Biuletyn 643550-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Regon 85164350300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 91
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146808224
Zamawiajacy fax 146808224
Zamawiajacy email zoz.zam.publiczne@interia.pl
Adres strony url www.zoz-debica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz-debica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz-debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL, MONITORY LCD 24” FULLHD, LAPTOPY ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Numer referencyjny ZP-PN-86/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL – 180 szt., MONITORY LCD 24” FULLHD – 190 szt., LAPTOPY – 3 szt. ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 – 40 szt. DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY - poz. 1 - 5 (według Części IX A SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie: Deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE - ZAŁ. NR 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku: A. Zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). B. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych. C. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji sprzętu będących przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika / ów sprzętu będących przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. D. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu sprzętu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o parametrach lepszych niż sprzęt będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. 2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
IV 4 4 data 2018-11-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Krakowska 91, tel. 14 68 08 224, fax. 14 670 28 49;  inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy jest Pan: mgr inż. Marcin Krajewski, kontakt: tel. 14 68 08 488, adres e-mail: marcin.krajewski@zoz-debica.pl *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP – PN – 86 / 2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL, MONITORY LCD 24” FULLHD, LAPTOPY ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis FABRYCZNIE NOWE KOMPUTERY PC Z SYSTEMEM WINDOWS 10 PROF.PL – 180 szt., MONITORY LCD 24” FULLHD – 190 szt., LAPTOPY – 3 szt. ORAZ MONOCHROMATYCZNE DRUKARKI LASEROWE A4 – 40 szt. DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY - poz. 1 - 5 (według Części IX A SIWZ)
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI (POZ. 1 – 4 FORMULARZA CENOWEGO) OD DATY URUCHOMIENIA SPRZĘTU I PODPISANIA PROTKOŁU ODBIORU
Znaczenie 30,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI (POZ. 5 FORMULARZA CENOWEGO) OD DATY URUCHOMIENIA APARATÓW I PODPISANIA PROTKOŁU ODBIORU
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)