GuidZP400 |
865d659d-0b93-4697-8829-f4bbdba167e3
|
Biuletyn |
644485-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
|
Regon |
458360700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. J. Hallera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 644 130
|
Zamawiajacy fax |
297 643 628
|
Zamawiajacy email |
janina.kolakowska@mopr.ostroleka.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mopr.ostroleka.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mopr.ostroleka.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce ul. gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, sekretariat (pokój 21) II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
|
Numer referencyjny |
OR.221.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
3. Asortyment oraz szacunkowa ilość artykułów spożywczych wyszczególniona została w załączniku nr 7 dla części 1 i załączniku nr 8 dla części 2 do SIWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 dostawę artykułów spożywczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien podać przedmiot dostaw i ich wartość, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – oświadczenia o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu wykonanej dostawy, dat wykonania dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) wypełniony Formularz ofertowy – zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ,
2) wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy – na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 lub załącznika nr 8 do SIWZ,
3) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy – na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ,
4) stosowne pełnomocnictwo(a) – zgodnie z rozdziałem XV ust. 4 SIWZ ,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z ust. 12 pkt 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych i nabiału do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i nabiału do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1do SIWZ. Asortyment oraz szacunkowa ilość artykułów spożywczych wyszczególniona została w załączniku nr 7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw mrożonych, ryb mrożonych i przetworzonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw mrożonych, ryb mrożonych i przetworzonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Asortyment oraz szacunkowa ilość artykułów wyszczególniona została w załączniku nr 8.
|
| |