„Dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (zestawy komputerowe, drukarki laserowe)”

Data publikacji 2018-11-08
Data zakończenia 2018-11-16 00:00:00
Instytucja Miasto Jastrzębie Zdrój
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 645902-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju.

Zamówienie będzie obejmować następujące pozycje, z podziałem na części:
a) Część I – Zestaw komputerowy-15 szt.
b) Część II – Drukarka laserowa – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Dla każdej z w/w części przedmiot zamówienia obejmuje również:
1. dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. w Zespole Szkół nr 2, ul. Poznańska 1 Jastrzębie-Zdrój),
2. dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
3. przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń,
4. przygotowanie i przekazanie Odbiorcy dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim,
5. serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8780b0fd-83bc-4156-9e22-1b558a4f7a13
Biuletyn 645902-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Jastrzębie Zdrój
Regon 276255358
Zamawiajacy adres ulica Al. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44-335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 47 85 133
Zamawiajacy fax 32 47 85 350
Zamawiajacy email bzp@um.jastrzebie.pl
Adres strony url www.bip.jastrzebie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Profesjonalne pracownie w Jastrzębiu-Zdroju 2” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej XII Infrastruktura Edukacyjna; Działania 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego. Konkurs nr RPSL.12.02.02-IZ.01-24-119/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.jastrzebie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.jastrzebie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Jastrzębie – Zdrój Wydział Funduszy Pomocowych i Nadzoru Właścicielskiego, pokój 321 A Al. J. Piłsudskiego 60 44-335 Jastrzębie – Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (zestawy komputerowe, drukarki laserowe)”
Numer referencyjny FPN.271.00015.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamówienie będzie obejmować następujące pozycje, z podziałem na części: a) Część I – Zestaw komputerowy-15 szt. b) Część II – Drukarka laserowa – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Dla każdej z w/w części przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. w Zespole Szkół nr 2, ul. Poznańska 1 Jastrzębie-Zdrój), 2. dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 3. przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń, 4. przygotowanie i przekazanie Odbiorcy dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim, 5. serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla część I zamówienia w zakresie: - zestawów komputerowych: Deklarację zgodności CE Certyfikaty potwierdzające spełnianie przez producenta sprzętu norm ISO 9001 i 14001 lub równoważnych
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, osobno dla każdej części zamówienia. 2) Załącznik nr 2a, 2b, (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) do SIWZ 3) oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.a). niniejszej SIWZ tj: załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy. 4) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt.4 niniejszej SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy: a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, np. uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu – nie z winy wykonawcy, opóźnienia w dostawie sprzętu wynikające z opóźnień od bezpośredniego wykonawcy. W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-11-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamówienie będzie obejmować - Część I – Zestaw komputerowy-15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby pracowni dla zawodu technik logistyk w Zespole Szkół nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamówienie będzie obejmować Część II – Drukarka laserowa – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)