GuidZP400 |
84fb0f43-f003-435c-8bf2-1cee9842d89a
|
Biuletyn |
652843-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
|
Regon |
87048561800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
564 504 901
|
Zamawiajacy fax |
(056) 4504934
|
Zamawiajacy email |
mwio@mwio.pl
|
Adres strony url |
http://www.mwio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż kompletnego systemu zabezpieczeń pożarowych dla rozdrabniaczy w hali sortowni
|
Numer referencyjny |
ZP13/2018/PN/OZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji zabezpieczenia przeciwpożarowego linii rozdrabniania odpadów systemem wykrywania i gaszenia pożaru w hali sortowni zlokalizowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza, zwanej w dalszej części specyfikacji „instalacją p.poż.”. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie stref detekcji i gaszenia dla: a) komory rozdrabniacza wstępnego M&J EtaPreShred 1000S; b) przenośnika taśmowego 2-2; c) przesypu z taśmociągu 2-2 na 2-3; d) komory rozdrabniacza końcowego WEIMA PowerLine 3000;e) przenośnika taśmowego 1-50; f) przesypu z taśmociągu 1-50. 2) W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: a) dobór odpowiednich urządzeń i elementów instalacji p.poż.; b) opracowanie dokumentacji technicznej; c) dostawa oraz montaż: - jednostki sterującej – centrali, - detektorów, - dysz gaszących, - systemu zraszania mgłą wodną, - zestawu hydroforowego/stacji podnoszenia ciśnienia wody w zabudowie kontenerowej, - systemu grzejnego wszystkich przewodów narażonych na zamarzanie wody; d) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z jej podłączeniem do szafy zasilającej; e) rozprowadzenie wody do wszystkich elementów systemu wymagających zasilania wodnego; f) wykonanie prób rozruchowych instalacji p.poż.; g) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wizja lokalna. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną hali sortowni, w której prowadzone będą prace montażowe w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka; uzyskania danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 1 000 000,00 (jeden milion 00/100) złotych. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z montażem systemu zabezpieczeń pożarowych dla rozdrabniaczy, o wartości co najmniej 200 000,00 (dwieście tysięcy 00/100) złotych netto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji dostaw określonych w Dziale VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - zgodnie z postanowieniami Działu VIII. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (podpisane przez osoby umocowane) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę – o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 5) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nazwa: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać „wadium przetargowe”. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30). Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie – w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej „koszulce”).
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, które mogą mieć istotny wpływ na realizację zamówienia; b) zaistnieniem innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 4.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2 ppkt 2 powyżej termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez nienależyte wywiązywanie się przez Wykonawcę z realizacji zamówienia lub zwłokę Wykonawcy. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacje o ochronie danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO” oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych są Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30, zwana dalej spółką. 2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się na adres: iodo@mwio.pl, telefon kontaktowy: (+48) 56 45 04 918. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i montaż kompletnego systemu zabezpieczeń pożarowych dla rozdrabniaczy w hali sortowni”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|