GuidZP400 |
72276b79-5317-40e0-9abd-dc82298d9e2a
|
Biuletyn |
652870-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
|
Regon |
36408842900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Konstantynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94303
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 639 11 88
|
Zamawiajacy fax |
42 639 11 81
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoo.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.zoo.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zoo.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zoo.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego tj. w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Spółka z o.o.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa karmy dla psów i kotów, pokarmu dla ryb, karmy dla ptaków oraz siana i słomy dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
MOZ.DA.2510.6.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy karmy dla psów i kotów, pokarmu dla ryb, karmy dla ptaków oraz siana i słomy dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. z podziałem na następujące części zamówienia:
Część 1: Dostawa karmy dla psów i kotów;
Część 2: Dostawa pokarmu dla ryb;
Część 3: Dostawa karmy dla ptaków;
Część 4: Dostawa siana i słomy w kostkach.
|
Cpv glowny przedmiot |
15713000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2019 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 7.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
7.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 7.5.4 i 7.5.5 SIWZ.
7.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 7.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
7.5 Forma składanych dokumentów
7.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 7 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są
w oryginale.
7.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 7.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa karmy dla psów i kotów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15713000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2019 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla psów i kotów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pokarmu dla ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15711000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2019 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokarmu dla ryb
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa karmy dla ptaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15710000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2019 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla ptaków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa siana i słomy w kostkach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03114000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia dla każdej z części obowiązuje od 02.01.2019 roku do dnia 31.12.2019 roku. Dostawy odbywać się będą etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Szczegółowy opis warunków dostaw został określony w opisie przedmiotu zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa siana i słomy w kostkach
|
| |