ZAKUP KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-04 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 649676-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych wraz z osprzętem dla Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie
z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) Komputer przenośny – 15 szt.
2) Monitor komputerowy – 10 szt.
3) Moduł pamięci RAM – 5 szt.
Wykonawca winien zaoferować 36-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady na warunkach określonych
w SIWZ, w tym we wzorze umowy i formularzu opis przedmiotu zamówienia.
Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f449bd38-fabe-433b-bba9-7c7a07e74409
Biuletyn 649676-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 1544738200030
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A (II piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM
Numer referencyjny 29/pn/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych wraz z osprzętem dla Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) Komputer przenośny – 15 szt. 2) Monitor komputerowy – 10 szt. 3) Moduł pamięci RAM – 5 szt. Wykonawca winien zaoferować 36-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady na warunkach określonych w SIWZ, w tym we wzorze umowy i formularzu opis przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: a) dostawa przedmiotu zamówienia winna nastąpić w terminie do 31.12.2018 r. b) licencje (licencje na oprogramowanie komputerowe) dostarczone w ramach niniejszego zamówienia winny zostać udzielone na czas nieokreślony. Z uwagi na okoliczność, iż przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków inwestycyjnych roku 2018, Zamawiający zastrzega, iż w przypadku opóźnienia w dostawie sprzętu w stosunku do terminu, o którym mowa w §2 ust.1 wzoru umowy, tj. przekraczającego datę 21.01.2019 r., Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa do odstąpienia albo do rozwiązania umowy. 2. Miejsce wykonania zamówienia (miejsce dostawy): ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy - specyfikacje techniczne: 1) Opis - specyfikacja techniczna oferowanego komputera przenośnego (dot. pkt 1 formularza opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu oferowanego komputera przenośnego; 2) Opis - specyfikacja techniczna oferowanego monitora komputerowego (dot. pkt 2 formularza opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu oferowanego monitora; 3) Opis - specyfikacja techniczna oferowanego modułu pamięci RAM (dot. pkt 3 formularza opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu oferowanego modułu pamięci RAM. ........................................................................................................................ Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie dokumentów, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa załączono do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji umowy możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek, innego modelu sprzętu tego samego producenta (tj. odpowiednio komputera przenośnego, monitora lub modułu pamięci RAM) niż model wskazany w ofercie złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 29/pn/2018, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych przesłanek: a) inny model sprzętu tego samego producenta będzie spełniał wymogi opisane w zamówieniu nr 29/pn/2018, tj. nie będzie gorszy od modelu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy; b) cena za inny model sprzętu nie będzie wyższa (tzn. może być niższa) od ceny za model wskazany w załączniku nr 1 do umowy; c) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta (lub przedstawiciela producenta) sprzętu potwierdzające, iż model sprzętu wskazany w załączniku nr 1 do umowy nie jest możliwy do dostarczenia przez Wykonawcę. Zasady opisane powyżej znajdą odpowiednie zastosowanie w przypadku zamiaru dostarczenia przez Wykonawcę innego modelu procesora komputerowego tego samego producenta niż model wynikający z oferty złożonej w zamówieniu nr 29/pn/2018. Zmiana, o której mowa powyżej wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy poprzedzonego pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana ta nie ma wpływu na bieg terminu wykonania umowy. 2. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 29/pn/2018. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite netto umowy, w tym także wartości netto podane w załączniku nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite brutto umowy nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 29/pn/2018. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia całkowitego netto umowy , w tym także do wartości netto podanych w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy. 4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. 5. W przypadku, gdy dotrzymanie przez Wykonawcę terminu wskazanego w § 2 ust. 1 nie będzie możliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub wskutek okoliczności siły wyższej (w rozumieniu przyjętym w orzecznictwie), bieg terminu zostanie zawieszony do czasu ustąpienia przeszkody. Okoliczności zawieszenia terminu oraz jego kontynuacji zostaną potwierdzone przez Strony na piśmie stosownym aneksem do umowy. Jeżeli okres zawieszenia przekroczy datę 21.01.2018 r., Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy albo rozwiązać umowę stosując odpowiednio § 7. ----------------------Wzór umowy określa okoliczności odstąpienia bądź rozwiązania umowy
IV 4 4 data 2018-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu zgodnie z wyborem Zamawiającego nie została dopuszczona możliwość składania dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu o dokumentach, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie dopuścił również możliwości komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w sposób określony w dziale I w rozdziale 2a ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Komunikacja z Wykonawcami – patrz pkt VII SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)