GuidZP400 |
66c6091a-ad6f-49b3-88c2-ce56b4c7526b
|
Biuletyn |
651500-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zapisem SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Torunia Biuro Obsługi Urzędu ul. Wały Gen. Sikorskiego 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
|
Numer referencyjny |
187/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie materiałów
biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek
organizacyjnych Gminy Miasta Toruń. 2.Szczegółowy wykaz materiałów biurowych , papieru kserograficznego i składanki
komputerowej, ich ilość są wskazane w załączniku nr 1 do umowy która jest załącznikiem do SIWZ. Wykaz zawiera
przewidywane zaopatrzenie na materiały biurowe w ciągu 12 miesięcy. 3. Wydawanie i dostarczanie materiałów biurowych do
Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019r. lub do
wykorzystania kwoty wskazanej w § 3 ust 2 wzoru umowy, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt materiały biurowe do wskazanego przez Zamawiającego
miejsca, położonego na terenie Torunia. 5. Zakres i warunki wykonania dostawy, określa szczegółowo wzór umowy
załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o
których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP może w przypadku,
udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, udzielić zamówienia na dodatkowe dostawy, tj.: sprzedaż
oraz dostarczenie materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia
oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń. Możliwe jest jednokrotne udzielenie zamówienia podobnego. Termin
wykonania zamówienia i cena zostanie ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż termin
określony dla zamówienia podstawowego a cena nie może przekroczyć 22.764,22 zł. Udzielenie zamówienia polegającego na
dodatkowej dostawie jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz
zadowolenia z jakości dostaw świadczonych w ramach zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: począwszy od dnia podpisania umowy- do 31 grudnia 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu
oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający
żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert),
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. --
oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być
udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on
wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że
dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ) Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć
podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 + zal.1 wypełniony z cenami ,dołączyć do oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy - Prawo zamówień
publicznych, w szczególności: a) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w Umowie, b) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w
ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców c) zmiany stawki podatku VAT -
Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki
podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego d) w przypadku zakończenia wytwarzania towaru objętego Umową lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego e) nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była
w chwili składania oferty f) niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń
uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu g) w wypadku wystąpienia
innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy h) Strony są uprawnione do wprowadzania
do Umowy zmian nieistotnych. 2. Zmiany osób wskazanych w Umowie, zmiana danych kontaktowych lub teleadresowych,
zmiany rachunków bankowych nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy. Wystarczające jest pisemne
powiadomienie drugiej Strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|