Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653113-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 341411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ.3.5 Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.26 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.26 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4227c734-4e73-4de2-9ea8-e3696ff3ec08
Biuletyn 653113-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url www.zozbol.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbol.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbol.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu 59-700 Bolesławiec ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji, Sekretariat, pok. nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych
Numer referencyjny 17/opatrunki i rękawice/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ.3.5 Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.26 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.26 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 1. W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r.– Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2017 poz. 1508 t.j) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r.– Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 poz. 2344 t.j.). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego): 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w pkt 7.4.1, składa dokument wskazany w pkt 7.10.1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.: 1. Składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem odpowiednio zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1. W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r.; poz. 876 t.j.) - w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w terminie 3 dni od dnia wezwania, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1. formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym Załącznik 2.1 do 2.26 (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza cenowego na płycie CD lub DVD); 2. pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, 3. w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na zasadach określonych w dziele IV ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne postanowienia dotyczące realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy. 4. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem art.94 ust.2 ustawy pzp. O terminie i miejscu zawarcia umowy zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę. 5. Umowa ma charakter jawny i podlega udostępnieniu zgodnie przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 Nr 112, poz. 1198 ze zm.).
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Gaza hemostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Gaza hemostatyczna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Rękawy opatrunkowe i opatrunkowe siatkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- Rękawy opatrunkowe i opatrunkowe siatkowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Gaza bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- Gaza bawełniana
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Kompresy z gazy i serwety operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Kompresy z gazy i serwety operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Opaski z dzianiny wiskozowej i elastyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Opaski z dzianiny wiskozowej i elastyczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6- Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 6- Opaski gipsowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Pielucho- majtki, podpaski, wata celulozowa, wata bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 7- Pielucho- majtki, podpaski, wata celulozowa, wata bawełniana
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8- Gąbki żelatynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 8- Gąbki żelatynowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9- Kolagenowy flis hemostatyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 9- Kolagenowy flis hemostatyczny
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 10- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11- Opatrunki parafinowe jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 11- Opatrunki parafinowe jałowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12- Opatrunki do tamponady nosa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 12- Opatrunki do tamponady nosa
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13- Opatrunki hydrowłókniste, hydrokoloidowe, alginianowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 13- Opatrunki hydrowłókniste, hydrokoloidowe, alginianowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14- Pasta i żel hydrokoloidowy sterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 14- Pasta i żel hydrokoloidowy sterylny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 15- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16- Opatrunki jałowe antybakteryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 16- Opatrunki jałowe antybakteryjne
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 17- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18- Barierowy płyn do skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 18- Barierowy płyn do skóry
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 19- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie 20- Podkłady podgipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 20- Podkłady podgipsowe
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie 21- Opatrunki hydrożelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 21- Opatrunki hydrożelowe
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22- Przylepiec z klejem silikonowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 22- Przylepiec z klejem silikonowym
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadanie 23- Chusty trójkątne i osłonka lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 23- Chusty trójkątne i osłonka lateksowe
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie 24- Tupfery niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 24- Tupfery niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zadanie 25- Opatrunki oczyszczające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 25- Opatrunki oczyszczające
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zadanie 26- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 26- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)