GuidZP400 |
4227c734-4e73-4de2-9ea8-e3696ff3ec08
|
Biuletyn |
653113-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
|
Regon |
31033800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jeleniogórska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolesławiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 380 225
|
Zamawiajacy fax |
75 738 00 13 75 738 02 01
|
Zamawiajacy email |
jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
|
Adres strony url |
www.zozbol.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozbol.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozbol.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu 59-700 Bolesławiec ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji, Sekretariat, pok. nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych
|
Numer referencyjny |
17/opatrunki i rękawice/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ.3.5 Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.26 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.26 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
1. W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r.– Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2017 poz. 1508 t.j) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r.– Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 poz. 2344 t.j.).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego):
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ;
W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w pkt 7.4.1, składa dokument wskazany w pkt 7.10.1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.:
1. Składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp,
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem odpowiednio zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
1. W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r.; poz. 876 t.j.) - w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w terminie 3 dni od dnia wezwania, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty składające się na ofertę:
1. formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym Załącznik 2.1 do 2.26 (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza cenowego na płycie CD lub DVD);
2. pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów,
3. w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na zasadach określonych w dziele IV ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Istotne postanowienia dotyczące realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
4. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem art.94 ust.2 ustawy pzp. O terminie i miejscu zawarcia umowy zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę.
5. Umowa ma charakter jawny i podlega udostępnieniu zgodnie przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 Nr 112, poz. 1198 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1- Gaza hemostatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1- Gaza hemostatyczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2- Rękawy opatrunkowe i opatrunkowe siatkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2- Rękawy opatrunkowe i opatrunkowe siatkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3- Gaza bawełniana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3- Gaza bawełniana
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4- Kompresy z gazy i serwety operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4- Kompresy z gazy i serwety operacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5- Opaski z dzianiny wiskozowej i elastyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5- Opaski z dzianiny wiskozowej i elastyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6- Opaski gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6- Opaski gipsowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7- Pielucho- majtki, podpaski, wata celulozowa, wata bawełniana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7- Pielucho- majtki, podpaski, wata celulozowa, wata bawełniana
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8- Gąbki żelatynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 8- Gąbki żelatynowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9- Kolagenowy flis hemostatyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 9- Kolagenowy flis hemostatyczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 10- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11- Opatrunki parafinowe jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 11- Opatrunki parafinowe jałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12- Opatrunki do tamponady nosa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 12- Opatrunki do tamponady nosa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13- Opatrunki hydrowłókniste, hydrokoloidowe, alginianowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 13- Opatrunki hydrowłókniste, hydrokoloidowe, alginianowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14- Pasta i żel hydrokoloidowy sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 14- Pasta i żel hydrokoloidowy sterylny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 15- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 15- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 16- Opatrunki jałowe antybakteryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 16- Opatrunki jałowe antybakteryjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 17- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 17- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 18- Barierowy płyn do skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 18- Barierowy płyn do skóry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 19- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 19- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 20- Podkłady podgipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 20- Podkłady podgipsowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 21- Opatrunki hydrożelowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 21- Opatrunki hydrożelowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 22- Przylepiec z klejem silikonowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 22- Przylepiec z klejem silikonowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 23- Chusty trójkątne i osłonka lateksowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 23- Chusty trójkątne i osłonka lateksowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 24- Tupfery niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 24- Tupfery niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 25- Opatrunki oczyszczające
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 25- Opatrunki oczyszczające
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 26- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 26- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem
|
| |