Data publikacji |
2018-11-26 |
Data zakończenia |
2018-12-10 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół Licealnych |
Miejscowość |
Leżajsk |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
653060-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 151000009, 153000001, 155000003, 158100009, 153311709, 152000000, 158943004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
c18c4c8a-4ab9-4c03-bb15-e00ebf05fc4f
|
Biuletyn |
653060-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Licealnych
|
Regon |
22927000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leżajsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 420 019
|
Zamawiajacy fax |
172 427 628
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zslchrobry.lezajsk.pl
|
Adres strony url |
zslchrobry.lezajsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zslchrobry.lezajsk.pl/bip
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zslchrobry.lezajsk.pl/bip
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego, ul. M.C. Skłodowskiej 6, 37-300 Leżajsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Licealnych w Leżajsku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Licealnych im.B.Chrobrego w Leżajsku
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy,
c) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu),
d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: a) zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
b) zmianę zakresu przedmiotu Umowy,
c) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub,
d) zmianę terminu/terminów określonych w umowie,
a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu;
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób;
3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy;
4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek);
5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT.
Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3. wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
4. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy;
5. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie, w godzinach 6,00 - 7,00 wg zgłoszenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- codziennie, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, ciasta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki, ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 3 razy w tygodniu, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 3 razy w tygodniu, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- według zamówienia, w godzinach 6,00 – 7,00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| |