GuidZP400 |
2f42fb65-175c-4396-96a1-f8d336a05c0a
|
Biuletyn |
653086-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
157700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych paw. C2 pok. 117
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC- KC-zp.272-592/18
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-592/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC w ramach zamówienia należy dostarczyć
A. Stoły laboratoryjne (poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia ),
B. Szafki i szafy (poz. 2 opisu przedmiotu zamówienia),
C. Osprzęt meblowy: (poz. 3 opisu przedmiotu zamówienia),
a)zawiasy: (poz. 3a). opisu przedmiotu zamówienia),
b)szuflady (poz. 3b). opisu przedmiotu zamówienia),
c)uchwyty(poz. 3c). opisu przedmiotu zamówienia),
D. Nadstawki (poz. 4 opisu przedmiotu zamówienia),
E. Armatura laboratoryjna(poz. 5 opisu przedmiotu zamówienia),
F. Zlewy (poz. 6 opisu przedmiotu zamówienia),
G. Blat z konglomeratu kwarcowo-granitowego (poz. 7 opisu przedmiotu zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Opis techniczny wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ
1.1.1. Certyfikat na produkowane meble laboratoryjne potwierdzające zgodność z normami PN-EN 13150:2004 lub równoważny , PN-EN 14727:2006 lub równoważny, wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań.
1.1.2. Certyfikat wdrożenia i funkcjonowania systemu jakości ISO 9001:2015 lub równoważny, środowiskowego systemu zarządzania wg PN-EN ISO 14001 lub równoważny oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg PN-N-18001 lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji, montażu oraz serwisu systemów zabudowy pomieszczeń laboratoryjnych wydany przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań.
1.1.3. Atest higieniczny na meble laboratoryjne potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, laboratoriach różnego typu, w obiektach służby zdrowia.
1.1 Dotyczy stelaży do stołów laboratoryjnych:
1.1.4. Raport z oznaczenia grubości stosowanych powłok lakierniczych przeprowadzony zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 lub równoważny. Minimalna dopuszczalna grubość stosowanych powłok to 200 µm.
1.1.5. Raport z badań wydanym przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze opracowanym zgodnie z normami: PN-EN ISO 9227:2007 lub równoważny, PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważny i potwierdzającym wynik
po badaniu w komorze solnej po 96h jako bez wad sklasyfikowany wskaźnikiem wyglądu RA 10 w dziesięciostopniowej skali.
1.2 Dotyczy szafek i szaf
Płyty laminowane powinny posiadać następujące dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
- Atest Higieniczny PZH lub równoważny ,
- Certyfikat potwierdzający klasę emisję formaldehydu E1 lub równoważny
1.3 Dotyczy szuflad
- świadectwo z badań wydanym przez niezależne laboratorium badawcze (procedura badawcza EN 15338:2007 + A1 lub równoważny)
1.4 Dotyczy zlewów wykonanych z litej ceramiki technicznej
- Świadectwo Jakości Zdrowotnej
- Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej
- Raport badań wydany przez laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą PN-EN 993-9:1999 lub równoważny „Materiały ogniotrwałe - Metody badań zwartych i izolacyjnych formowanych wyrobów ogniotrwałych - Oznaczanie pełzania przy ściskaniu”.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN 101:1994 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne. Oznaczanie twardości powierzchni wg skali Mohsa.” Wymaga się aby klasa twardości materiału wynosiła minimum 6 w skali Mohsa.
- Raport badań przedstawiający wyniki nasiąkliwości wodnej wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–3:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie nasiąkliwości wodnej, porowatości otwartej, gęstości względnej pozornej oraz gęstości całkowitej”. Wartość wymagana nasiąkliwości średniej dla oferowanego materiału nie większa niż 1,2%.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–13:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności chemicznej.” Wymaga się aby wynik materiału nie był gorszy niż GA i GLA.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–14:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności na plamienie.” Wymaga się, aby wynik materiału nie był gorszy niż klasa odporności 5.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545 – 9 :1998 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie odporności na szok termiczny”. Nie dopuszcza się wystąpienia pęknięć w zakresie temperatur
15-145 0C.
- Raport z badań wydany przez niezależne laboratorium, potwierdzający odporność na min. 25 substancji chemicznych m.in.: eozyna min. 1%, czerwień kongo min. 1%, jodyna, fiolet gencjanowy min. 1%, kwas siarkowy min. 96%, kwas azotowy 70%, kwas chlorowodorowy 38%, kwas ortofosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min. 40%, chloroform, ksylen, formaldehyd min. 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, fenol min. 85%, woda królewska, kwas nadchlorowy min. 60%, kwas bromowodorowy min. 48%,wodorotlenek amonu min. 25%, benzyna ekstrakcyjna, oleje mineralne, eter etylowy, nafta kosmetyczna , terpentyna.
1.5 Dotyczy blatu z konglomeratu kwarcowo-granitowego:
- Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej PZH lub równoważny
- Atest higieniczny lub równoważny
4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b)wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;
c)wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę;
d)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów.
2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w 3 pkt. b), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. b), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|