dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC- KC-zp.272-592/18

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-04 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653086-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC w ramach zamówienia należy dostarczyć
A. Stoły laboratoryjne (poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia ),
B. Szafki i szafy (poz. 2 opisu przedmiotu zamówienia),
C. Osprzęt meblowy: (poz. 3 opisu przedmiotu zamówienia),
a)zawiasy: (poz. 3a). opisu przedmiotu zamówienia),
b)szuflady (poz. 3b). opisu przedmiotu zamówienia),
c)uchwyty(poz. 3c). opisu przedmiotu zamówienia),
D. Nadstawki (poz. 4 opisu przedmiotu zamówienia),
E. Armatura laboratoryjna(poz. 5 opisu przedmiotu zamówienia),
F. Zlewy (poz. 6 opisu przedmiotu zamówienia),
G. Blat z konglomeratu kwarcowo-granitowego (poz. 7 opisu przedmiotu zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f42fb65-175c-4396-96a1-f8d336a05c0a
Biuletyn 653086-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych paw. C2 pok. 117
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC- KC-zp.272-592/18
Numer referencyjny KC-zp.272-592/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC w ramach zamówienia należy dostarczyć A. Stoły laboratoryjne (poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia ), B. Szafki i szafy (poz. 2 opisu przedmiotu zamówienia), C. Osprzęt meblowy: (poz. 3 opisu przedmiotu zamówienia), a)zawiasy: (poz. 3a). opisu przedmiotu zamówienia), b)szuflady (poz. 3b). opisu przedmiotu zamówienia), c)uchwyty(poz. 3c). opisu przedmiotu zamówienia), D. Nadstawki (poz. 4 opisu przedmiotu zamówienia), E. Armatura laboratoryjna(poz. 5 opisu przedmiotu zamówienia), F. Zlewy (poz. 6 opisu przedmiotu zamówienia), G. Blat z konglomeratu kwarcowo-granitowego (poz. 7 opisu przedmiotu zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Opis techniczny wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ 1.1.1. Certyfikat na produkowane meble laboratoryjne potwierdzające zgodność z normami PN-EN 13150:2004 lub równoważny , PN-EN 14727:2006 lub równoważny, wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań. 1.1.2. Certyfikat wdrożenia i funkcjonowania systemu jakości ISO 9001:2015 lub równoważny, środowiskowego systemu zarządzania wg PN-EN ISO 14001 lub równoważny oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg PN-N-18001 lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji, montażu oraz serwisu systemów zabudowy pomieszczeń laboratoryjnych wydany przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań. 1.1.3. Atest higieniczny na meble laboratoryjne potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, laboratoriach różnego typu, w obiektach służby zdrowia. 1.1 Dotyczy stelaży do stołów laboratoryjnych: 1.1.4. Raport z oznaczenia grubości stosowanych powłok lakierniczych przeprowadzony zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 lub równoważny. Minimalna dopuszczalna grubość stosowanych powłok to 200 µm. 1.1.5. Raport z badań wydanym przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze opracowanym zgodnie z normami: PN-EN ISO 9227:2007 lub równoważny, PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważny i potwierdzającym wynik po badaniu w komorze solnej po 96h jako bez wad sklasyfikowany wskaźnikiem wyglądu RA 10 w dziesięciostopniowej skali. 1.2 Dotyczy szafek i szaf Płyty laminowane powinny posiadać następujące dokumenty, które należy dołączyć do oferty: - Atest Higieniczny PZH lub równoważny , - Certyfikat potwierdzający klasę emisję formaldehydu E1 lub równoważny 1.3 Dotyczy szuflad - świadectwo z badań wydanym przez niezależne laboratorium badawcze (procedura badawcza EN 15338:2007 + A1 lub równoważny) 1.4 Dotyczy zlewów wykonanych z litej ceramiki technicznej - Świadectwo Jakości Zdrowotnej - Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej - Raport badań wydany przez laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą PN-EN 993-9:1999 lub równoważny „Materiały ogniotrwałe - Metody badań zwartych i izolacyjnych formowanych wyrobów ogniotrwałych - Oznaczanie pełzania przy ściskaniu”. - Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN 101:1994 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne. Oznaczanie twardości powierzchni wg skali Mohsa.” Wymaga się aby klasa twardości materiału wynosiła minimum 6 w skali Mohsa. - Raport badań przedstawiający wyniki nasiąkliwości wodnej wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–3:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie nasiąkliwości wodnej, porowatości otwartej, gęstości względnej pozornej oraz gęstości całkowitej”. Wartość wymagana nasiąkliwości średniej dla oferowanego materiału nie większa niż 1,2%. - Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–13:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności chemicznej.” Wymaga się aby wynik materiału nie był gorszy niż GA i GLA. - Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–14:1999 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności na plamienie.” Wymaga się, aby wynik materiału nie był gorszy niż klasa odporności 5. - Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545 – 9 :1998 lub równoważny „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie odporności na szok termiczny”. Nie dopuszcza się wystąpienia pęknięć w zakresie temperatur 15-145 0C. - Raport z badań wydany przez niezależne laboratorium, potwierdzający odporność na min. 25 substancji chemicznych m.in.: eozyna min. 1%, czerwień kongo min. 1%, jodyna, fiolet gencjanowy min. 1%, kwas siarkowy min. 96%, kwas azotowy 70%, kwas chlorowodorowy 38%, kwas ortofosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min. 40%, chloroform, ksylen, formaldehyd min. 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, fenol min. 85%, woda królewska, kwas nadchlorowy min. 60%, kwas bromowodorowy min. 48%,wodorotlenek amonu min. 25%, benzyna ekstrakcyjna, oleje mineralne, eter etylowy, nafta kosmetyczna , terpentyna. 1.5 Dotyczy blatu z konglomeratu kwarcowo-granitowego: - Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej PZH lub równoważny - Atest higieniczny lub równoważny 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b)wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; c)wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; d)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. 2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w 3 pkt. b), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. b), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)