GuidZP400 |
cf113e91-2f0d-45e7-912c-a2f12b5e279a
|
Biuletyn |
652808-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
|
Regon |
53245466300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pawłowiczki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47280
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-77 4874116
|
Zamawiajacy fax |
0-77 4874116
|
Zamawiajacy email |
zgsp_pawlowiczki@op.pl
|
Adres strony url |
https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl oraz http://www.pawlowiczki.pl/bip2
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła podstawowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl oraz http://www.pawlowiczki.pl/bip2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
rzedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Gimnazjalno – Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 15 części tj.: Część nr 1 - Dostawa drobiu, Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych, Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych, Część nr 4 - Dostawa deserów, Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych, Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców, Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych, Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich, Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach, Część nr 10- Dostawa przypraw, Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych, Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego, Część nr 14- Dostawa nabiału, Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa filetów drobiowych i z indyka na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku. , 15112000-6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mięsnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mięsnych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 2 w części 3 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa deserów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa deserów zgodnie z częścią nr 4 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych jaj kurzych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa świeżych jaj kurzych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z częścią nr 6 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych zgodnie z częścią nr 7 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie z częścią nr 8 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach zgodnie z częścią nr 9 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przypraw.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przypraw zgodnie z częścią nr 10 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich zgodnie z częścią nr 11 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów głęboko mrożonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z częścią nr 12 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa miodu naturalnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa miodu naturalnego zgodnie z częścią nr 13 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa nabiału zgodnie z częścią nr 14 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych zgodnie z częścią nr 15 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno – Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2019 roku.
|
| |