Zakup i dostawa wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, okulistycznego oraz anestezjologicznego

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652867-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331622005, 331416422, 331412002, 331416202, 336316008, 337311107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, okulistycznego oraz anestezjologicznego dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab26fa12-dc6b-4439-8ed6-16837683f2a5
Biuletyn 652867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Regon 28893000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lindleya
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 021 001
Zamawiajacy fax 225 022 136
Zamawiajacy email zam.publiczne@dzieciatkajezus.pl
Adres strony url www.dzieciatkajezus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może zostać złożona wyłącznie NA PIŚMIE, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ul. W. H. Lindleya 4, 02 - 005 Warszawa Dział Zamówień Publicznych Pawilon nr 19, piętro I, pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, okulistycznego oraz anestezjologicznego
Numer referencyjny DZP/97/KT/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, okulistycznego oraz anestezjologicznego dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dotyczy wyrobów medycznych: Aktualne dokumenty dopuszczające stosowanie zaoferowanych wyrobów medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), tj.: - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeśli dotyczy zaoferowanych wyrobów) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia) wystawionych przez producenta opisujących parametry techniczne zaoferowanych wyrobów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty Dot. pakietu nr 8 W przypadku zaoferowania preparatów dezynfekcyjnych należy złożyć dokumenty - raporty z badań potwierdzające skuteczność produktów wykonane przez certyfikowane laboratoria (notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) lub potwierdzone opinią PZH , potwierdzające spektrum i czas działania w obszarze medycznym, działanie bójczego wobec: B - (G+) Staphylococcus aureus, (G-) Pseudomonas aeruginosa Tbc - Mycobacterium tuberculosis F - Candida albicans V - Tr HSV-1 mutant termooporny wirusa herpes simplex typu 1 Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki– w celu oceny przydatności klinicznej - Pakiet Nr 1 - poz. 1 – 2 szt. - Pakiet Nr 3 - poz. 1, 5, 6 – 1 szt. - Pakiet Nr 4 - poz. 1- 1 szt. - Pakiet Nr 5 -poz. 1 i 2 – 1 szt. - Pakiet Nr 7 -poz. 1 – 1 szt. - Pakiet Nr 14 -poz. 1 – 2 szt. - Pakiet Nr 15 - poz. 1 – 1 szt. - Pakiet Nr 16 - poz. 1 – 3 szt.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji- 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141642-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 7
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141642-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji- 2
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33731110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 3
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji- 1
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)