„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski – Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym”

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Miejscowość Frysztak
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty dietetyczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652546-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 155000003, 151000009, 158000006, 158820004, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 8 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Część 6. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Część 7. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 8 do SIWZ, Część 8. Dostawa wody mineralnej - wg załącznika nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b570188-3616-44f6-9a55-9e1325f3eb76
Biuletyn 652546-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Regon 690581399
Zamawiajacy adres ulica Glinik Dolny
Zamawiajacy adres numer domu 230
Zamawiajacy miejscowosc Frysztak
Zamawiajacy kod pocztowy 38-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 2777934
Zamawiajacy fax 17 2777934
Zamawiajacy email dpsf@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: pisemnie w zamknietych kopertach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski – Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym”
Numer referencyjny DPS-III.271.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 8 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Część 6. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Część 7. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 8 do SIWZ, Część 8. Dostawa wody mineralnej - wg załącznika nr 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 4.Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów diabetycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15882000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 6. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 7. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wody mineralnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 8. Dostawa wody mineralnej - wg załącznika nr 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)