GuidZP400 |
c8cc730c-78d5-4112-9bee-777501786a4d
|
Biuletyn |
652830-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna
|
Regon |
02049396100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Polanica-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 862 12 71; 862 11 21,
|
Zamawiajacy fax |
74 862 11 22
|
Zamawiajacy email |
zp@scm.pl,
|
Adres strony url |
bip.scm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
ZP/PN/2018/76-materiały medyczne chirurgia plastyczna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.scm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.scm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie należy złożyć na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczne Centrum Medyczneim.św. Jana Pawła II S.A. ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/PN/2018/76-materiały medyczne chirurgia plastyczna
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2018/76-materiały medyczne chirurgia plastyczna
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów medycznych do realizacji zabiegów chirurgicznych na Oddziale Chirurgii Plastycznej Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: dostawa do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy dla pakietów nr 1, 2, 3
dostawa do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy dla pakietów nr 4, 5.
|
Okreslenie warunkow |
7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to
z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy – wg wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ.
Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw” – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączenie 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są
w szczególności:
7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
o którym mowa w punkcie powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego , dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
7.1.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.1.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 12-23) ustawy PZP wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
7.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
7.2.3. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
10.1.1 Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 6 września 2001 r. prawo
farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późn. zm.), 10.3 deklaracji zgodności CE wystawionej przez wytwórcę
i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych - wymagane prawem lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. Na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu karty charakterystyki.
10.1.2 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy
o wyrobach medycznych. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma
obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa.
10.1.3 Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta– w języku polskim.
10.1.4 Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim), które mają zostać dostarczone
zawierające dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów
wymaganych przez Zamawiającego– w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona
jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU
NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz
zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
19.1. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ wzór umowy, który zawiera wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki
realizacji zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
19.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w wzoru umowy.
19.3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ustawy PZP.
19.4. Zamawiający prześle Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wyniki postępowania za
pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym celu należy w ofercie podać adres e-mail.
19.5. Umowa zawierana jest na okres zgodny z terminem wykonania zadania i zostanie przesłana Wykonawcy pocztą w
dwóch egzemplarzach podpisanych ze strony Zamawiającego. Jeden egzemplarz umowy, podpisany należy odesłać na
adres Zamawiającego NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK , NIŻ W CIĄGU PIĘCIU DNI OD JEGO
OTRZYMANIA .
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wszystkie dokumenty składające się na treść oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mogą być udostępniane, winny być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i załączone jako odrębna część oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferta winna być zapakowana w kopertę (koperty), odpowiednio zabezpieczoną/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i trwale złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składana oferta winna być opisana według niżej podanego wzoru:
"Oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2018/76 – materiały medyczne chirurgia plastyczna nie otwierać przed 07.12.2018 r. godz. 11.30”.
Dla dostatecznego wyróżnienia oferty spośród korespondencji wpływającej do Zamawiającego, koperta kurierska również winna wyraźnie określać opis według wyżej podanego wzoru.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania ofert lub niedostarczenia jej w wymaganym terminie.
15.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
15.5. Ponadto oferta musi odpowiadać poniższym wymaganiom:
15.5.1.Oferta będzie napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
15.5.2. Wszystkie strony oferty składające się na jej treść muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
15.6. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
Cena oferty to łączny koszt oferowanego asortymentu, koszt dostawy do magazynu Zamawiającego oraz inne koszty
mające wpływ na zaoferowaną cenę oferty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie ponoszone
koszty wykonania przedmiotu zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty z ich wyszczególnieniem.
16.2. Cena oferty ma być skalkulowana i ostateczna. Jakiekolwiek upusty cenowe powinny być wkalkulowane w cenę.
16.3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich i określać wartość przedmiotu zamówienia w całym okresie
trwania umowy.
16.4. Cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
17.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywać poprawek oczywistych omyłek pisarskich
i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny.
17.2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie
następujących kryteriów:
Cena (oferta może uzyskać maksymalnie 100% punktów całkowitej oceny): 0-100 pkt – najniższa oferta
cenowa uzyskuje najwyższą ocenę obliczania wg wzoru:
Najniższa cena ze złożonych ofert
---------------------------------------------- x 100 pkt x 100% = ilość uzyskanych punktów
cena oferty badanej
Wybrana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
18. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
18.1. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.12.2018 roku, do godziny 1100.
18.2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 07.12.2018 roku o godzinie 11.30 w sali konferencyjnej Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.
Wymagane przez SIWZ oświadczenia Wykonawca składa w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (wymienione w KRS lub CEDIG albo posiadające pełnomocnictwo).
|