Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653776-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz licencji i podzielony jest na 2 części:
1) Część 1 obejmuje dostawę:
a) trzech (3) serwerów (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (2 sztuki, jedna w wersji „uboższej” i jedna w wersji „bogatszej”)),
b) czterech (4) przełączników sieciowych (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (3 sztuki)),
c) trzydziestu (30) wkładek światłowodowych SFP+ do ww. przełączników oraz trzydziestu (30) patchcordów światłowodowych
– o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5a do SIWZ;

2) Część 2 obejmuje dostawę:
a) dziesięciu (10) licencji systemu operacyjnego Windows Server 2019,
b) stu pięćdziesięciu (150) licencji dostępowych użytkowników sieciowego systemu operacyjnego Windows Server 2019,
c) trzech (3) licencji Windows Server External Connector
– o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5b do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Parametry równoważności (nie dotyczy licencji, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2). Jeżeli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych sprzętów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać sprzęt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy podmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego sprzętu, uznając tym samym każdy sprzęt o wskazanych parametrach lub lepszych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5021b9f-fea9-4109-a458-ad9f837c89c9
Biuletyn 653776-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Regon 000515780
Zamawiajacy adres ulica ul. Grażyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 258 20 21-25
Zamawiajacy fax 32 258 20 25, 41 63 167
Zamawiajacy email przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony url www.kzgm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro - Sekretariat (wejście do budynku od strony Ronda), a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową, kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny NZ.231.158.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz licencji i podzielony jest na 2 części: 1) Część 1 obejmuje dostawę: a) trzech (3) serwerów (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (2 sztuki, jedna w wersji „uboższej” i jedna w wersji „bogatszej”)), b) czterech (4) przełączników sieciowych (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (3 sztuki)), c) trzydziestu (30) wkładek światłowodowych SFP+ do ww. przełączników oraz trzydziestu (30) patchcordów światłowodowych – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5a do SIWZ; 2) Część 2 obejmuje dostawę: a) dziesięciu (10) licencji systemu operacyjnego Windows Server 2019, b) stu pięćdziesięciu (150) licencji dostępowych użytkowników sieciowego systemu operacyjnego Windows Server 2019, c) trzech (3) licencji Windows Server External Connector – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5b do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Parametry równoważności (nie dotyczy licencji, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2). Jeżeli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych sprzętów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać sprzęt, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy podmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego sprzętu, uznając tym samym każdy sprzęt o wskazanych parametrach lub lepszych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 184150,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia są określone w § 10 Wzoru umowy (stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a-1b do SIWZ); 3) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1a-1b do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 4) Oświadczenia o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z Załącznikiem nr 1a-1b do SIWZ; 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 6) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 7) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. II. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. III. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - cz. 1 - serwery, przełączniki sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje dostawę: a) trzech (3) serwerów (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (2 sztuki, jedna w wersji „uboższej” i jedna w wersji „bogatszej”)), b) czterech (4) przełączników sieciowych (dwa rodzaje: typ I - wydajny (1 sztuka) i typ II - mniej wydajny (3 sztuki)), c) trzydziestu (30) wkładek światłowodowych SFP+ do ww. przełączników oraz trzydziestu (30) patchcordów światłowodowych – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - część 2 - licencje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 107300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje dostawę: a) dziesięciu (10) licencji systemu operacyjnego Windows Server 2019, b) stu pięćdziesięciu (150) licencji dostępowych użytkowników sieciowego systemu operacyjnego Windows Server 2019, c) trzech (3) licencji Windows Server External Connector – o parametrach nie gorszych niż zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 5b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena dla cz. 1
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na przełącznik sieciowy typ I (dla cz. 1)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Okres gwarancji na serwer typ I (dla cz. 1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena dla cz. 2
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Okres gwarancji na serwer typ II wersja 2 (dla cz. 1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na serwer typ II wersja 1 (dla cz. 1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na przełącznik sieciowy typ II (dla cz. 1)
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)