Dostawa sprzętu medycznego

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653680-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 384100002, 331931206, 331921209, 331920002, 391431124, 331821000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa sprzętu medycznego”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 9.
3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca powinien posiadać do wglądu wszelkie dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu na terenie RP oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211) oraz innymi przepisami prawa stosownie do klasyfikacji wyrobu.
5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenia dopuszczające do obrotu.
6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.
7. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9667d391-cdc3-4ec1-afb2-6b3d123ca7de
Biuletyn 653680-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Regon 00029278700000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 3532800; 34 3532810
Zamawiajacy fax 34 3562880
Zamawiajacy email sekretariat@wsnlc.pl
Adres strony url www.wsnlc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsnlc.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-2018-2/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr . Emila Cyrana, 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny AZP.382.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa sprzętu medycznego”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 9. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca powinien posiadać do wglądu wszelkie dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu na terenie RP oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211) oraz innymi przepisami prawa stosownie do klasyfikacji wyrobu. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenia dopuszczające do obrotu. 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli. 7. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy przedmiotu zamówienia np.: foldery, prospekty, karty katalogowe potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań oferowanego asortymentu w formularzach asortymentowo-cenowych z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, które umożliwią Zamawiającemu zweryfikowanie zgodności oferowanego produktu z wymogami Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z informacją o części zamówienia, jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. kalkulacja cenowa – zał. nr 1.1 - 1.9 wg wyboru Wykonawcy; 3. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 4. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony na zasadzie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 1.1. Zmiany niepowodujące zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) Zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.). b) Zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu Umowy. c) Zmian numerów katalogowych. d) Wystąpienia braku przedmiotu Umowy na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. 1.2. Zmiany w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy: a) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości poszczególnego asortymentu – zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, różnego – nierównomiernego wykorzystania poszczególnego przedmiotu Umowy. Przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 60% wartości umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane dostawy. b) Zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości. 1.3. Zmiana terminu realizacji umowy Wydłużenie terminu realizacji całej umowy może nastąpić w przypadku, gdy w ciągu 12. miesięcy od daty podpisania umowy nie zostanie ilościowo zrealizowany cały jej przedmiot. W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę. Umowa w takim przypadku może zostać przedłużona do czasu jej całkowitego zrealizowania nie dłużej jednak niż na okres kolejnych 2 miesięcy. 2. Zasady wprowadzania zmian do umowy 2.1. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 2.3. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 2.4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. Odstąpienie dotyczyć będzie niewykonanej części umowy.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38410000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.1 – 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33193120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.2 – 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Łóżka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.3 – 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Szafki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.4 – 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pasy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.5 – 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materace
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.6 – 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materace p/odleżynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.7 – 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Termometry lodówkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38410000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.8 – 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Defibrylatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.9 – 1 pozycja
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)