ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Chmielniku
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653904-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 31440002, 151100002, 151120006, 151000009, 158000006, 158110006, 155000003, 31425003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych ujętych w załącznikach asortymentowo - cenowych od 2 do 2.6 w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ff67ef2-20ef-4ead-810c-02126c6be3bd
Biuletyn 653904-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Chmielniku
Regon 368011300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kielecka
Zamawiajacy adres numer domu 42372
Zamawiajacy miejscowosc Chmielnik
Zamawiajacy kod pocztowy 26020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3542136, 3542017 w.140, 150
Zamawiajacy fax 413 542 136
Zamawiajacy email przetargi@szpital-chmielnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-chmielnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna wymagana w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Chmielniku, ul. Kielecka 1-3; 26-020 Chmielnik
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Numer referencyjny 2/26/PN/17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych ujętych w załącznikach asortymentowo - cenowych od 2 do 2.6 w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 03144000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązania do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do udostępnienia na żądanie Zamawiającego książki kontroli sanitarnej środka transportu - zapisy z przeprowadzonych zabiegów dezynfekcji pojazdu. 3. Dostarczenie specyfikacji oferowanych wyrobów (opis zgodny z wymogami HACCP) - dotyczy zadań I, II, III, V, VI, VII. Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.) - dotyczy zadań I, II, III, V, VI, VII.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr I. Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr II. Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr III. Wyroby mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie IV. Artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr V. Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr VI. Wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr VII. Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilość podano w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin płatności w dniach
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)