| GuidZP400 |
8abcfc7e-3ac9-43d2-ba78-b4b277714b74
|
| Biuletyn |
652886-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
| Regon |
65061400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
| Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
| Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie – 7 części
|
| Numer referencyjny |
CZ-D.271.102.358.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 7 części.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami, dostarczany w dni robocze w godzinach i terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części) w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Dostarczany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia poprzez dostarczenie przedmiotu zamówienia wolnego od wad (zgodnego z zamówieniem) w terminie do 4 godzin od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego (czas reakcji).
Wykonawca może zaoferować czas reakcji krótszy niż 4 godziny wskazując go w druku OFERTA i na tej podstawie otrzyma stosowną liczbę punktów
w kryterium oceny ofert „czas reakcji”. Więcej informacji w tym zakresie – Rozdz. XIV SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 7 części:
Część 1 Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
Część 2 Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Część 3 Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ
Część 4 Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
Część 5: Nazwa zamówienia: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB ORAZ WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH
Część 6: Nazwa zamówienia: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
Część 7: Nazwa zamówienia: Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy oraz opis przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) niezbędne do przyznania punktów w pozacenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB ORAZ WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB ORAZ WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.01.2019 r. do 24.12.2019 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |