Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników laboratoryjnych wg potrzeb Zamawiającego wraz z dzierżawą analizatorów oraz aparatów do wykonywania badań z zakresu hematologii, immunologii, bakteriologii, serologii i koagulologii

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653746-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384340006, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników laboratoryjnych wg potrzeb Zamawiającego wraz z dzierżawą analizatorów oraz aparatów do wykonywania badań z zakresu hematologii, immunologii, bakteriologii, serologii i koagulologii z podziałem na 38 zadań w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik 2.1- 2.38) oddzielnym dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać na następujące części zamówienia:
Zadanie 1- Barwniki hematologiczne
Zadanie 2- Odczynniki chemiczne
Zadanie 3- Nakłuwacze
Zadanie 4- Probówki
Zadanie 5- Zestaw do OB układ otwarty
Zadanie 6- Mikrometoda
Zadanie 7- Strzykawki z heparyna litową
Zadanie 8- Jednorazowe naczynka i kuwety
Zadanie 9- Drobny sprzęt
Zadanie 10- Płytki do kontroli powierzchni
Zadanie 11- Probówki system otwarty
Zadanie 12- Drobny sprzęt laboratoryjny
Zadanie 13- Końcówki do pipet automatycznych
Zadanie 14- Testy aglutynacyjne
Zadanie 15- Testy kasetowe- szybkie testy
Zadanie 16- Testy paskowe do analiz moczu
Zadanie 17- Gazometria (kapilary, zatyczki i mieszadełka)
Zadanie 18- Testy do oznaczania narkotyków
Zadanie 19- Elektroforeza wraz z dzierżawą zestawu do wykonania elektroforezy
Zadanie 20- Test biologiczny mikrobiologia
Zadanie 21- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
Zadanie 22- Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi wraz z bezpłatnym użyczeniem glukometrów
Zadanie 23- Zewnętrzna kontrola jakości badań wykonywanych w pracowni immunologii transfuzjologicznej
Zadanie 24- Mikrometoda do oznaczania przeciwciał w teście PTA LISS wraz z dzierżawą wirówki
Zadanie 25- Podłoża gotowe na płytkach i w probówkach
Zadanie 26- System do hodowli drobnoustrojów
Zadanie 27- Sypkie podłoża bakteriologiczne
Zadanie 28- Krążki określające wrażliwość na antybiotyki i krążki diagnostyczne
Zadanie 29- E- testy
Zadanie 30- Osocze królicze liofilizowane
Zadanie 31- Testy serologiczne mikrobiologia
Zadanie 32- Testy lateksowe mikrobiologia
Zadanie 33- Szczepy wzorcowe
Zadanie 34- Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów
Zadanie 35- Podłoża do posiewu krwi wraz z dzierżawą aparatu do hodowli z krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora bakteriologicznego
Zadanie 36- Diagnostyka TORCH, posocznicy wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
Zadanie 37- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego
Zadanie 38- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/ zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 38. Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pojedyncze pozycje. Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w kolumnie „wartość oferowana (podać zakres lub opisać) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.38 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.38 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Okres ważności na dostarczony asortyment nie może być krótszy niż 9 m-cy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem krwi kontrolnej, dla której termin ważności wynosi 3 miesiące od daty dostawy. W Zadaniach na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odczynników dedykowanych do tego sprzętu. W przypadku nie spełnienia tego warunku oferta zostanie odrzucona. W zakresie dzierżawy sprzętu: Oferowane urządzenia będą kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych instalacji i zakupów inwestycyjnych. Wykonawca oddaje Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy w dzierżawę niżej wymienione analizatory i aparaty:
a)zestaw do elektroforezy
b)wirówka serologiczna do metody mikro do badań serologii transfuzjologicznej
c)automatyczny aparat do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
d)analizator immunochemiczny do diagnostyki TORCH i posocznicy
e)automatyczny aparat koagulologiczny
Wykonawca oddaje Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy w bezpłatne użyczenie niżej wymienione aparaty:
a)glukometry
Przekazanie urządzenia/ ń nastąpi protokółem zdawczo- odbiorczym, sporządzonym z udziałem obu stron. Wraz z dostawa sprzętu musi być dostarczony pakiet odczynników startowych w celu uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania.
Wykonawca dostarczy urządzenie/ a i zainstaluje je w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na swój koszt (dotyczy wszystkich urządzeń). Podłączenie analizatorów do istniejącego systemu laboratoryjnego w laboratorium ATD SOFT WARE ProfLab (komunikacja dwukierunkowa), zainstalowanie i walidowanie sprzętu do systemu informatycznego nastąpi w terminie instalacji. Wykonawca oświadcza, że przeszkoli na swój koszt personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych w ramach niniejszej umowy aparatów i urządzeń w zakresie zadania nr …., tj:
a) Czas trwania szkolenia nie będzie krótszy niż 12 godz. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone certyfikatem. Termin dostawy, instalacji i szkolenia musi być ustalony z kierownikiem laboratorium.
b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków urządzenie/ nia opisane w § 8 ust. 1
Zamawiający zobowiązuje się używać urządzenie/ a zgodnie z jego/ ich przeznaczeniem i wymogami prawidłowej eksploatacji, zawartej w instrukcji obsługi producenta danego urządzenia.
Zamawiający zobowiązuje się zabezpieczyć urządzenie/ a przed kradzieżą i niepożądanym działaniem osób trzecich.
Zamawiającego obciążają nakłady na urządzenie/ a stanowiące przedmiot dzierżawy, a szczególnie koszty eksploatacji urządzenia/ ń tj. zakup odczynników.
Na czas trwania dzierżawy Wykonawca ceduje na rzecz Zamawiającego prawa i obowiązki właściciela wynikające z gwarancji i oświadcza, że w dniu instalacji urządzenia/ ń przekaże protokół instalacji, oraz kartę gwarancyjną. Dotyczy wydzierżawianych aparatów:
a)w przypadku stwierdzenia wady, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady lub wymiany aparatów na wolne od wad na własny koszt (zapewniającego ciągłość pracy Laboratorium Centralnego) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu, żadnych dodatkowych kosztów,
b)do momentu zapewnienia urządzenia zastępczego, Wykonawca oświadcza, iż zwróci Zamawiającemu koszty wykonanych badań, zleconych do innego Laboratorium. Zamawiający zobowiązany jest udokumentować Wykonawcy koszt poniesiony za wykonanie badań w innym laboratorium. Zwrot kosztów nastąpić w ciągu 30 dni kalendarzowych, od dnia udokumentowania poniesionych kosztów przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie z należnego mu wynagrodzenia, udokumentowanych kosztów wykonania badań w innym laboratorium.
c)Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do stawienia się u Zamawiającego w terminie do 4 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie oraz do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie. W przypadku, gdy wada nie może być usunięta w ciągu 24 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie, Wykonawca zobowiązany jest w ramach serwisu gwarancyjnego do tymczasowego zamontowania aparatu zastępczego spełniającego wymogi określone dla zamawianych aparatów oraz określenia terminu, w którym wadę usunie,
d)w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wady w terminie wskazanym w § 8 ust. 15 pkt c) umowy bądź niestawiennictwa na oględziny, Zamawiający może zlecić usunięcie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy,
e)wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca,
f)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej raz na pół roku jeden bezpłatny, okresowy przegląd aparatów wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych na warunkach określonych przez wyspecjalizowany serwis fabryczny,
g)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu aparatów,
h)po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że aparaty są sprawne i są dopuszczone do eksploatacji.
W terminie 30 dni, po zakończeniu umowy dzierżawy Zamawiający zobowiązany jest zwrócić urządzenie/ a w stanie nie pogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6d2c618-18b8-4d16-8e76-d852356b9319
Biuletyn 653746-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url www.zozbol.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbol.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbol.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji, Sekretariat, pok. nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników laboratoryjnych wg potrzeb Zamawiającego wraz z dzierżawą analizatorów oraz aparatów do wykonywania badań z zakresu hematologii, immunologii, bakteriologii, serologii i koagulologii
Numer referencyjny 15/laboratorium/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników laboratoryjnych wg potrzeb Zamawiającego wraz z dzierżawą analizatorów oraz aparatów do wykonywania badań z zakresu hematologii, immunologii, bakteriologii, serologii i koagulologii z podziałem na 38 zadań w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik 2.1- 2.38) oddzielnym dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać na następujące części zamówienia: Zadanie 1- Barwniki hematologiczne Zadanie 2- Odczynniki chemiczne Zadanie 3- Nakłuwacze Zadanie 4- Probówki Zadanie 5- Zestaw do OB układ otwarty Zadanie 6- Mikrometoda Zadanie 7- Strzykawki z heparyna litową Zadanie 8- Jednorazowe naczynka i kuwety Zadanie 9- Drobny sprzęt Zadanie 10- Płytki do kontroli powierzchni Zadanie 11- Probówki system otwarty Zadanie 12- Drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie 13- Końcówki do pipet automatycznych Zadanie 14- Testy aglutynacyjne Zadanie 15- Testy kasetowe- szybkie testy Zadanie 16- Testy paskowe do analiz moczu Zadanie 17- Gazometria (kapilary, zatyczki i mieszadełka) Zadanie 18- Testy do oznaczania narkotyków Zadanie 19- Elektroforeza wraz z dzierżawą zestawu do wykonania elektroforezy Zadanie 20- Test biologiczny mikrobiologia Zadanie 21- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi Zadanie 22- Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi wraz z bezpłatnym użyczeniem glukometrów Zadanie 23- Zewnętrzna kontrola jakości badań wykonywanych w pracowni immunologii transfuzjologicznej Zadanie 24- Mikrometoda do oznaczania przeciwciał w teście PTA LISS wraz z dzierżawą wirówki Zadanie 25- Podłoża gotowe na płytkach i w probówkach Zadanie 26- System do hodowli drobnoustrojów Zadanie 27- Sypkie podłoża bakteriologiczne Zadanie 28- Krążki określające wrażliwość na antybiotyki i krążki diagnostyczne Zadanie 29- E- testy Zadanie 30- Osocze królicze liofilizowane Zadanie 31- Testy serologiczne mikrobiologia Zadanie 32- Testy lateksowe mikrobiologia Zadanie 33- Szczepy wzorcowe Zadanie 34- Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów Zadanie 35- Podłoża do posiewu krwi wraz z dzierżawą aparatu do hodowli z krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora bakteriologicznego Zadanie 36- Diagnostyka TORCH, posocznicy wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego Zadanie 37- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego Zadanie 38- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/ zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 38. Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pojedyncze pozycje. Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w kolumnie „wartość oferowana (podać zakres lub opisać) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.38 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów i sprzętu wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.38 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Okres ważności na dostarczony asortyment nie może być krótszy niż 9 m-cy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem krwi kontrolnej, dla której termin ważności wynosi 3 miesiące od daty dostawy. W Zadaniach na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odczynników dedykowanych do tego sprzętu. W przypadku nie spełnienia tego warunku oferta zostanie odrzucona. W zakresie dzierżawy sprzętu: Oferowane urządzenia będą kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych instalacji i zakupów inwestycyjnych. Wykonawca oddaje Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy w dzierżawę niżej wymienione analizatory i aparaty: a)zestaw do elektroforezy b)wirówka serologiczna do metody mikro do badań serologii transfuzjologicznej c)automatyczny aparat do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych d)analizator immunochemiczny do diagnostyki TORCH i posocznicy e)automatyczny aparat koagulologiczny Wykonawca oddaje Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy w bezpłatne użyczenie niżej wymienione aparaty: a)glukometry Przekazanie urządzenia/ ń nastąpi protokółem zdawczo- odbiorczym, sporządzonym z udziałem obu stron. Wraz z dostawa sprzętu musi być dostarczony pakiet odczynników startowych w celu uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania. Wykonawca dostarczy urządzenie/ a i zainstaluje je w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na swój koszt (dotyczy wszystkich urządzeń). Podłączenie analizatorów do istniejącego systemu laboratoryjnego w laboratorium ATD SOFT WARE ProfLab (komunikacja dwukierunkowa), zainstalowanie i walidowanie sprzętu do systemu informatycznego nastąpi w terminie instalacji. Wykonawca oświadcza, że przeszkoli na swój koszt personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych w ramach niniejszej umowy aparatów i urządzeń w zakresie zadania nr …., tj: a) Czas trwania szkolenia nie będzie krótszy niż 12 godz. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone certyfikatem. Termin dostawy, instalacji i szkolenia musi być ustalony z kierownikiem laboratorium. b) Wykonawca oddaje Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków urządzenie/ nia opisane w § 8 ust. 1 Zamawiający zobowiązuje się używać urządzenie/ a zgodnie z jego/ ich przeznaczeniem i wymogami prawidłowej eksploatacji, zawartej w instrukcji obsługi producenta danego urządzenia. Zamawiający zobowiązuje się zabezpieczyć urządzenie/ a przed kradzieżą i niepożądanym działaniem osób trzecich. Zamawiającego obciążają nakłady na urządzenie/ a stanowiące przedmiot dzierżawy, a szczególnie koszty eksploatacji urządzenia/ ń tj. zakup odczynników. Na czas trwania dzierżawy Wykonawca ceduje na rzecz Zamawiającego prawa i obowiązki właściciela wynikające z gwarancji i oświadcza, że w dniu instalacji urządzenia/ ń przekaże protokół instalacji, oraz kartę gwarancyjną. Dotyczy wydzierżawianych aparatów: a)w przypadku stwierdzenia wady, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady lub wymiany aparatów na wolne od wad na własny koszt (zapewniającego ciągłość pracy Laboratorium Centralnego) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu, żadnych dodatkowych kosztów, b)do momentu zapewnienia urządzenia zastępczego, Wykonawca oświadcza, iż zwróci Zamawiającemu koszty wykonanych badań, zleconych do innego Laboratorium. Zamawiający zobowiązany jest udokumentować Wykonawcy koszt poniesiony za wykonanie badań w innym laboratorium. Zwrot kosztów nastąpić w ciągu 30 dni kalendarzowych, od dnia udokumentowania poniesionych kosztów przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie z należnego mu wynagrodzenia, udokumentowanych kosztów wykonania badań w innym laboratorium. c)Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do stawienia się u Zamawiającego w terminie do 4 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie oraz do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie. W przypadku, gdy wada nie może być usunięta w ciągu 24 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie, Wykonawca zobowiązany jest w ramach serwisu gwarancyjnego do tymczasowego zamontowania aparatu zastępczego spełniającego wymogi określone dla zamawianych aparatów oraz określenia terminu, w którym wadę usunie, d)w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wady w terminie wskazanym w § 8 ust. 15 pkt c) umowy bądź niestawiennictwa na oględziny, Zamawiający może zlecić usunięcie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, e)wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca, f)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej raz na pół roku jeden bezpłatny, okresowy przegląd aparatów wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych na warunkach określonych przez wyspecjalizowany serwis fabryczny, g)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu aparatów, h)po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że aparaty są sprawne i są dopuszczone do eksploatacji. W terminie 30 dni, po zakończeniu umowy dzierżawy Zamawiający zobowiązany jest zwrócić urządzenie/ a w stanie nie pogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.
Cpv glowny przedmiot 38434000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według załącznika nr 4 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. na wezwanie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem odpowiednio zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r.; poz. 876 t.j. ze zm.)- w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej/ katalogowej oferowanego wyrobu). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu. 2. Dla środków kwalifikowanych jako wyrób medyczny (zadanie nr 38) wymaga się dostarczenia certyfikatu badania typu WE dla odczynników wykazu A i B RMZ i deklaracji zgodności wszystkich proponowanych odczynników 3. Odczynniki kontrolne do ustalania nieregularnych przeciwciał antyerytrocytarnych muszą posiadać certyfikat zgodności z wykazem wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą ze względu na zakres notyfikacji, a w instrukcjach używania i oznakowaniu oznakowaniu obok znaku CE ma się znajdować nr identyfikacyjny jednostki notyfikującej (zadanie 38)
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1. formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym Załącznik 2.1 do 2.38 (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza cenowego na płycie CD lub DVD); 2. pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, 3. w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów– dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na zasadach określonych w dziele IV ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy. 5. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem art.94 ust.2 ustawy pzp. O terminie i miejscu zawarcia umowy zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę. 17.5 Umowa ma charakter jawny i podlega udostępnieniu zgodnie przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 Nr 112, poz. 1198 ze zm.).
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Barwniki hematologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Barwniki hematologiczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- Odczynniki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Nakłuwacze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- Nakłuwacze
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Probówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Probówki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Zestaw do OB układ otwarty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Zestaw do OB układ otwarty
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6- Mikrometoda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 6- Mikrometoda
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Strzykawki z heparyna litową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 7- Strzykawki z heparyna litową
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8- Jednorazowe naczynka i kuwety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 8- Jednorazowe naczynka i kuwety
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9- Drobny sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 9- Drobny sprzęt
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10- Płytki do kontroli powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 10- Płytki do kontroli powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11- Probówki system otwarty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 11- Probówki system otwarty
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12- Drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 12- Drobny sprzęt laboratoryjny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13- Końcówki do pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 13- Końcówki do pipet automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14- Testy aglutynacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 14- Testy aglutynacyjne
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15- Testy kasetowe- szybkie testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 15- Testy kasetowe- szybkie testy
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16- Testy paskowe do analiz moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 16- Testy paskowe do analiz moczu
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17- Gazometria (kapilary, zatyczki i mieszadełka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 17- Gazometria (kapilary, zatyczki i mieszadełka)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18- Testy do oznaczania narkotyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 18- Testy do oznaczania narkotyków
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19- Elektroforeza wraz z dzierżawą zestawu do wykonania elektroforezy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 19- Elektroforeza wraz z dzierżawą zestawu do wykonania elektroforezy
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie 20- Test biologiczny mikrobiologia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 20- Test biologiczny mikrobiologia
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie 21- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 21- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22- Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi wraz z bezpłatnym użyczeniem glukometrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 22- Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi wraz z bezpłatnym użyczeniem glukometrów
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadanie 23- Zewnętrzna kontrola jakości badań wykonywanych w pracowni immunologii transfuzjologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 23- Zewnętrzna kontrola jakości badań wykonywanych w pracowni immunologii transfuzjologicznej
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie 24- Mikrometoda do oznaczania przeciwciał w teście PTA LISS wraz z dzierżawą wirówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 24- Mikrometoda do oznaczania przeciwciał w teście PTA LISS wraz z dzierżawą wirówki
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zadanie 25- Podłoża gotowe na płytkach i w probówkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 25- Podłoża gotowe na płytkach i w probówkach
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zadanie 26- System do hodowli drobnoustrojów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 26- System do hodowli drobnoustrojów
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zadanie 27- Sypkie podłoża bakteriologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 27- Sypkie podłoża bakteriologiczne
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zadanie 28- Krążki określające wrażliwość na antybiotyki i krążki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 28- Krążki określające wrażliwość na antybiotyki i krążki diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Zadanie 29- E- testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 29- E- testy
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Zadanie 30- Osocze królicze liofilizowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 30- Osocze królicze liofilizowane
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Zadanie 31- Testy serologiczne mikrobiologia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 31- Testy serologiczne mikrobiologia
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Zadanie 32- Testy lateksowe mikrobiologia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 32- Testy lateksowe mikrobiologia
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Zadanie 33- Szczepy wzorcowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 33- Szczepy wzorcowe
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Zadanie 34- Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 34- Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Zadanie 35- Podłoża do posiewu krwi wraz z dzierżawą aparatu do hodowli z krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora bakteriologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 35- Podłoża do posiewu krwi wraz z dzierżawą aparatu do hodowli z krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora bakteriologicznego
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Zadanie 36- Diagnostyka TORCH, posocznicy wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 36- Diagnostyka TORCH, posocznicy wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Zadanie 37- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 37- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Zadanie 38- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zadanie 38- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)