Dostawa zestawów mebli dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653567-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 zestawów mebli biurowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis techniczny , rysunki oraz wymagania użytkowe znajdują się w załącznikach nr 6.1 i 6.2 do SIWZ, w zależności od części jak poniżej:
Część 1:
Zestaw I : meble przeznaczone na wyposażenie laboratorium Katedry Automatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu,
Część 2:
Zestaw II : meble biurowe przeznaczone na wyposażenie pomieszczenia Katedry Elektrotechniki Systemów Sterowania i Informatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a6ea113-0e5a-4a59-9581-3e3639b2d3c3
Biuletyn 653567-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Regon 000001620
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 24 02
Zamawiajacy fax +48 58 347 18 02
Zamawiajacy email zamowienia.weia@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, budynek Wydziału, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pokój 104.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów mebli dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny ZP/237/014/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 zestawów mebli biurowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis techniczny , rysunki oraz wymagania użytkowe znajdują się w załącznikach nr 6.1 i 6.2 do SIWZ, w zależności od części jak poniżej: Część 1: Zestaw I : meble przeznaczone na wyposażenie laboratorium Katedry Automatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu, Część 2: Zestaw II : meble biurowe przeznaczone na wyposażenie pomieszczenia Katedry Elektrotechniki Systemów Sterowania i Informatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 20841,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularze rzeczowo –cenowe – wg wzoru stanowiącego załączniki od nr 2.1 do nr 2.2 do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia. 3.Oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 5.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną - zawierające zakres rzeczowy i termin jego ważności- zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie: a) zmianę ceny spowodowaną zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b) zmianę nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c) zmianę nazwisk pracowników uprawnionych do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia, d) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12. 2018 o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 101.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw I : meble przeznaczone na wyposażenie laboratorium Katedry Automatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis techniczny , rysunki oraz wymagania użytkowe znajdują się w załącznikach nr 6.1 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw II : meble biurowe przeznaczone na wyposażenie pomieszczenia Katedry Elektrotechniki Systemów Sterowania i Informatyki w budynku WEiA przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku-Wrzeszczu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6341,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis techniczny , rysunki oraz wymagania użytkowe znajdują się w załączniku nr 6.2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)