zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2019 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części:

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Miejscowość Jaworze
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653503-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 151000009, 153000001, 155100003, 152200006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozdział IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał raz w tygodniu we wtorek, dla części III – mięso i przetwory mięsne i części
IV- warzywa i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek, dla części V-VIII według potrzeb
Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz budynku „Zamek” na zapleczu
magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Pozostałe dostawy
należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia.
7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
8. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
10. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a96b6eda-bbc8-46c5-ba14-4571335a60d4
Biuletyn 653503-N-2018
Zamawiajacy nazwa Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Regon 18203000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pałacowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Jaworze
Zamawiajacy kod pocztowy 43384
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-33 8172172
Zamawiajacy fax 0-33 8172172
Zamawiajacy email mow_w_jaworze@poczta.onet.pl
Adres strony url mow.jaworze.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mow.jaworze.edupage.org
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1 sekretariat dziennik podawczy
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2019 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części:
Numer referencyjny ZP-342-2.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Rozdział IV. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia. 2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy: a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty, dla części II – nabiał raz w tygodniu we wtorek, dla części III – mięso i przetwory mięsne i części IV- warzywa i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek, dla części V-VIII według potrzeb Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz budynku „Zamek” na zapleczu magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Pozostałe dostawy należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00. b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin. 4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa. 5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP. 6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia. 7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 8. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji. 9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna). 10. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 12 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 12 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczenia tych osób: Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.24 ust. 1 oraz ust.5 pkt. 1,2,4 Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 13,14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1PZP, chyba, że posiada dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2: 1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w ust.6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkana osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust.2 zdanie pierwsze stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, w wysokości: - dla części I – 5.000,00 zł - dla części II – 25.000,00 zł - dla części III – 30.000,00 zł - dla części IV - 10.000,00 zł - dla części V - 20.000,00 zł - dla części VI - 5.000,00 zł - dla części VII - 5.000,00 zł - dla części VIII- 5.000,00 zł. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje zdolnościami technicznymi lub zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, tj. co najmniej: - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę pieczywa o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 1 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę nabiału o wartości co najmniej 35.000, 00 zł brutto – dotyczy części nr 2 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mięsa i przetworów mięsnych o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 3 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę warzyw i owoców o wartości co najmniej 12.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 4 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę artykułów spożywczych o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 5 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę ryb o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 6 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mrożonek o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 7 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; - jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę jaj o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto – dotyczy części nr 8 Zamówienia , co stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie
Elementy aukcji elektronicznej nie
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy przedmiotu zamówienia, w takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron, b)wystąpił brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminie wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie, c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących(osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego), d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy , a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, e) wystąpią inne , niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, z zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art. 140 ust.3 ustawy PZP. 2.. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy znajdzie, co najmniej jedną okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt.2) -6 PZP.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem jest zakup i dostawa pieczywa w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa nabiału zgodnie z asortymentem i ilością z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych w asortymencie i ilości zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa warzyw i owoców według asortymentu i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa ryb w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mrożonek w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa jaj zgodnie z podaną ilością w załączniku nr 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)