Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653506-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli do Domu Studenta PWSZ w Ciechanowie przy ul. Narutowicza 4a, 06-400 Ciechanów. Zamówienie obejmuje:
- tapczan (łóżko jednoosobowe) w ilości 150 sztuk,
Konstrukcja nośna tapczanu wykonana z profilu metalowego, o przekroju 40x40mm, wytrzymałość na obciążenie do 250 kg, malowana proszkowo, nogi zabezpieczone podstawkami zaślepkami z tworzywa sztucznego w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem podłogi. W konstrukcji nośnej musi być umieszczony materac do spania lub wypoczynku i skrzynia do przechowywania pościeli. Wezgłowie wykonane z płyty laminowanej grubości minimum 18mm, kolor do uzgodnienia. Przestrzenie nie wykorzystywane na wezgłowie i skrzynie na pościel muszą być trwale osłonięte płytą, jak wezgłowie. Tapczan musi posiadać w części dolnej wysuwany na listwach drewnianych pojemnik na pościel wykonany z płyty laminowanej o grubości minimum 18 mm. Dno pojemnika wykonane z płyty pilśniowej twardej laminowanej jednostronnie. Przestrzeń na pojemnik wydzielona jest konstrukcyjnie co ułatwia wsuwanie i wysuwanie a jednocześnie wzmacnia cała konstrukcje tapczanu. Frontowa ściana pojemnika posiada uchwyt. Część tapicerowana wykonana z pianki HR i włókniny pokryta tkaniną poliestrową. Wykonawca musi zapewnić możliwość przekładania wezgłowia z prawej na lewą stronę tapczanu, chodzi o wykonanie w tych samych miejscach otworów montażowych.
Materac do spania – odpoczynku wykonany z pianki HR i włókniny, powłoka zewnętrzna z tkaniny poliestrowej. Materac musi stanowić odrębną całość, dopasowaną do konstrukcji nośnej tapczanu. Materac o grubości, nie mniejszej niż 18cm.
Pojemnik na pościel w kształcie skrzyni wysuwanej z konstrukcji tapczanu. Skrzynia wykonana z płyty laminowanej/lakierowanej dwustronnie o grubości minimum 18mm. Skrzynia umieszczona w konstrukcji nośnej tapczanu o wymiarach zewnętrznych minimum: szerokość 1200mm, wysokość około 230mm, głębokość około 850mm. Skrzynia wysuwana poprzez uchwyt na listwach drewnianych. Konstrukcja skrzyni musi być wzmocniona przy połączeniach płyta – płyta, płyta – ściana główna dekoracyjna, dno przykręcone do ścian wkrętami z dodatkowymi wspornikami od spodu skrzyni. Dno skrzyni z płyty pilśniowej twardej, lakierowanej jednostronnie. Dno skrzyni musi być wzmocnione przeciwko zapadaniu po włożeniu do niej pościeli.
Skrzynia w konstrukcji nośnej tapczanu musi mieć wydzieloną przestrzeń ograniczającą przemieszczanie przy wsuwaniu lub wysuwaniu. Przesuw skrzyni na listwach z drewna.
- szafka nocna w ilości 150 sztuk,
Konstrukcja szafki wykonana jest z płyty laminowanej o grubości minimum 18 mm kolor do uzgodnienia, na nóżkach z tworzywa sztucznego. Szafka zamykana w kierunku zgodnym z ustaleniami posiada jedną półkę. Zawiasy puszkowe w ilości 2 sztuk oraz jeden uchwyt.
Konstrukcja skrzyniowa zamykana z półką całość z płyty laminowanej, kolor do uzgodnienia, zawiasy drzwiowe puszkowe z możliwością regulacji, drzwi z uchwytem do otwierania lub zamykania.
Blat szafki z płyty o grubości 28mm.
- krzesła tapicerowane w ilości 150 sztuk.
Konstrukcja krzesła z drewna litego łączona na drewniane elementy złączne wzmacniane wkrętami stalowymi. Tapicerka z pianki HR i włókniny pokryta tkaniną poliestrową. Kolor nóg i tapicerki do uzgodnienia. Konstrukcja krzesła z drewna litego. Wygląd i wymiary krzesła podano przykładowo. Proponowane krzesło winno mieć wymiary zbliżone, dla osoby dorosłej
Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1528017b-753b-4ebd-9625-3994132d1bfe
Biuletyn 653506-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
Regon 130869208
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236722050
Zamawiajacy email adam.ostrowski@pwszciechanow.edu.pl
Adres strony url www.pwszciechanow.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszciechanow.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszciechanow.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, pokój nr 131.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie
Numer referencyjny KAG.262.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli do Domu Studenta PWSZ w Ciechanowie przy ul. Narutowicza 4a, 06-400 Ciechanów. Zamówienie obejmuje: - tapczan (łóżko jednoosobowe) w ilości 150 sztuk, Konstrukcja nośna tapczanu wykonana z profilu metalowego, o przekroju 40x40mm, wytrzymałość na obciążenie do 250 kg, malowana proszkowo, nogi zabezpieczone podstawkami zaślepkami z tworzywa sztucznego w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem podłogi. W konstrukcji nośnej musi być umieszczony materac do spania lub wypoczynku i skrzynia do przechowywania pościeli. Wezgłowie wykonane z płyty laminowanej grubości minimum 18mm, kolor do uzgodnienia. Przestrzenie nie wykorzystywane na wezgłowie i skrzynie na pościel muszą być trwale osłonięte płytą, jak wezgłowie. Tapczan musi posiadać w części dolnej wysuwany na listwach drewnianych pojemnik na pościel wykonany z płyty laminowanej o grubości minimum 18 mm. Dno pojemnika wykonane z płyty pilśniowej twardej laminowanej jednostronnie. Przestrzeń na pojemnik wydzielona jest konstrukcyjnie co ułatwia wsuwanie i wysuwanie a jednocześnie wzmacnia cała konstrukcje tapczanu. Frontowa ściana pojemnika posiada uchwyt. Część tapicerowana wykonana z pianki HR i włókniny pokryta tkaniną poliestrową. Wykonawca musi zapewnić możliwość przekładania wezgłowia z prawej na lewą stronę tapczanu, chodzi o wykonanie w tych samych miejscach otworów montażowych. Materac do spania – odpoczynku wykonany z pianki HR i włókniny, powłoka zewnętrzna z tkaniny poliestrowej. Materac musi stanowić odrębną całość, dopasowaną do konstrukcji nośnej tapczanu. Materac o grubości, nie mniejszej niż 18cm. Pojemnik na pościel w kształcie skrzyni wysuwanej z konstrukcji tapczanu. Skrzynia wykonana z płyty laminowanej/lakierowanej dwustronnie o grubości minimum 18mm. Skrzynia umieszczona w konstrukcji nośnej tapczanu o wymiarach zewnętrznych minimum: szerokość 1200mm, wysokość około 230mm, głębokość około 850mm. Skrzynia wysuwana poprzez uchwyt na listwach drewnianych. Konstrukcja skrzyni musi być wzmocniona przy połączeniach płyta – płyta, płyta – ściana główna dekoracyjna, dno przykręcone do ścian wkrętami z dodatkowymi wspornikami od spodu skrzyni. Dno skrzyni z płyty pilśniowej twardej, lakierowanej jednostronnie. Dno skrzyni musi być wzmocnione przeciwko zapadaniu po włożeniu do niej pościeli. Skrzynia w konstrukcji nośnej tapczanu musi mieć wydzieloną przestrzeń ograniczającą przemieszczanie przy wsuwaniu lub wysuwaniu. Przesuw skrzyni na listwach z drewna. - szafka nocna w ilości 150 sztuk, Konstrukcja szafki wykonana jest z płyty laminowanej o grubości minimum 18 mm kolor do uzgodnienia, na nóżkach z tworzywa sztucznego. Szafka zamykana w kierunku zgodnym z ustaleniami posiada jedną półkę. Zawiasy puszkowe w ilości 2 sztuk oraz jeden uchwyt. Konstrukcja skrzyniowa zamykana z półką całość z płyty laminowanej, kolor do uzgodnienia, zawiasy drzwiowe puszkowe z możliwością regulacji, drzwi z uchwytem do otwierania lub zamykania. Blat szafki z płyty o grubości 28mm. - krzesła tapicerowane w ilości 150 sztuk. Konstrukcja krzesła z drewna litego łączona na drewniane elementy złączne wzmacniane wkrętami stalowymi. Tapicerka z pianki HR i włókniny pokryta tkaniną poliestrową. Kolor nóg i tapicerki do uzgodnienia. Konstrukcja krzesła z drewna litego. Wygląd i wymiary krzesła podano przykładowo. Proponowane krzesło winno mieć wymiary zbliżone, dla osoby dorosłej Szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawiera obmiar określony w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału.1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) dokumenty wymienione w Rozdziale VIII, ETAP 3 - ust. 1 pkt 1) SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów; 2) odpowiednie dokumenty wymienione w Rozdziale VIII, ETAP 3 – ust. 2 pkt 1) SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, 3) w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może zażądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VIII, ETAP 3 – ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym, ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów określonych w niniejszym Rozdziale lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenie wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone za zgodność kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. 4. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)