GuidZP400 |
a83ca1cf-1d07-4b9f-9536-053367cfb456
|
Biuletyn |
653452-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy fax |
146 621 155
|
Zamawiajacy email |
ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Postępowanie przetargowe realizowane jest w ramach Umowy nr: RPMP.09.02.01-12-0027/18-00 o dofinansowanie Projektu: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1. Usługi społeczne i zdrowotne w regionie, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały medyczne , różny sprzę i artykuły biurowe , wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych. przeznaczone na realizację programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego”
|
Numer referencyjny |
DZP-271-52/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ,materiałów medycznych , różnego sprzetu i i artykułów biurowych ,wkładów do drukarek laserowych i atramentowych ,przeznaczonych na realizacje programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego”
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
1)zadanie nr 1- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne
2) zadanie nr 2- Kod CPV 30190000-7-Różny sprzęt i artykuły biurowe
3) zadanie nr 3 Kod CPV 30192113-0-Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
a) Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki.
b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą.
c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
f)muszą posiadać oznaczenie CE
g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiającego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr:1 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy,którzy spełniają wymagania określone w art.25 ust.1 ustawy Pzp.w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia działalności handlowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć aktualny wpisu do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp., w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z póź.zmianami) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171,z póź.zmianami); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2, wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.a.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez dokupienie asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419) i załączona jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca, zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie, tj. zastrzeżona informacja: 1)ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, 2) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Określony w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Różny sprzęt i artykuły biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Określony w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
) Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki.
b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą.
c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
f)muszą posiadać oznaczenie CE
g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji
|
| |