Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach.

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Skarbowości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652941-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości zlokalizowanych w Otwocku i Białobrzegach. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załącznikach nr 1A i 1B do formularza oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 094de084-16c7-45d5-a934-4ae2a0f65487
Biuletyn 652941-N-2018
Zamawiajacy nazwa Krajowa Szkoła Skarbowości
Regon 366664067
Zamawiajacy adres ulica Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 670 11 82
Zamawiajacy fax 22 619 51 27
Zamawiajacy email slawomir.nosowski@mz.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.kss.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka podległa Ministrowi Finansów
Dostep dokumentow zamowienia publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty wymagane w ustawie Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kss.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Szkoła Skarbowości, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 4.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach.
Numer referencyjny 0301.ELZ.260.1.17.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości zlokalizowanych w Otwocku i Białobrzegach. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załącznikach nr 1A i 1B do formularza oferty.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę artykułów ogólnospożywczych o wartości: a) dla części I zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto*, dla jednej dostawy, b) dla części II zamówienia nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto*, dla jednej dostawy. *Wykonawca składając ofertę na dwie części zamówienia może wykazać dla każdej części zamówienia tę samą dostawę o wartości nie niższej niż 80 000 zł brutto. Przez wartość 1 dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw w ramach 1 umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu dostaw (w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz za-łączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału). W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość do-staw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221), 2)zmiana terminu realizacji Umowy wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 7 Umowy.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii KSS w Otwocku ul. Kolorowa 13.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1A do formularza oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii KSS w Białobrzegach ul. Wczasowa 50 (gm. Nieporęt).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Białobrzegach. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załączniku nr 1B do formularza oferty.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)