Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019r.

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Powiat Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653423-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019),
- powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia
- muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5a95d82-6b20-4959-a5a0-f66901cbc8c1
Biuletyn 653423-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zielonogórski
Regon 97077014900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 575
Zamawiajacy fax 684 527 500
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
Adres strony url www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferte składa sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej. zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019r.
Numer referencyjny OR.273.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania: - powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019), - powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów, - nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia - muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) - muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny) - muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 dostawę przynajmniej 1 pozycji zawartej w formularzu cenowo technicznym, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego). W/w warunek należy wypełnić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (wykaz dostaw) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą wspólnie spełnić ten warunek. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi być wykazany w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na potwierdzenie warunku o którym mowa w rozdziale XII pkt. 2.2.3, 2 wykaz , o którym mowa w pkt.1 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 798 z póź. zm) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się na zasoby innym podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w oryginale) - załącznik nr 7 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 05.12.2018 r. godz. 9:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, ze zm). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Powiatu Zielonogórskiego: BGŻBNP Paribas Spółka Akcyjna nr konta 93 1600 1156 1848 5780 8000 0003 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)