Kompleksowa doradcza usługa ekspercka polegająca na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654705-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradczej usługi eksperckiej polegającej na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne wynikające z poniższego opisu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) ujęty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiajacemu przysługuje prawo opcji w zakresie nie więcej niż 500 roboczogodzin przez skierowanych do realizacji Przedmiotu Umowy Ekspertów i Specjalistów w zakresie usług określonych w Wzór umowy określony w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c450ad89-ca64-454c-9f2b-f1c031343142
Biuletyn 654705-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Regon 000288461
Zamawiajacy adres ulica Chocimska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-791
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)8497612
Zamawiajacy fax +48 (22)5421268
Zamawiajacy email mgidelska@pzh.gov.pl
Adres strony url www.pzh.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt ProfiBaza współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR i EFS 2014-2020 w ramachPOPC nr POPC.02.03.01-00–0015/17-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzh.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa doradcza usługa ekspercka polegająca na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne
Numer referencyjny A-AZ-22-1985/18
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradczej usługi eksperckiej polegającej na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne wynikające z poniższego opisu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) ujęty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiajacemu przysługuje prawo opcji w zakresie nie więcej niż 500 roboczogodzin przez skierowanych do realizacji Przedmiotu Umowy Ekspertów i Specjalistów w zakresie usług określonych w Wzór umowy określony w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje, co najmniej: a) 1 usługi o wartości co najmniej 100 tys. zł, w obszarze zdrowia publicznego lub ochrony zdrowia, obejmującej analizę wymagań i projektowanie systemu służącego do przetwarzania danych o charakterze medycznym, która spełnia łącznie następujące warunki:  wartość wykonanej usługi wynosi nie mniej niż 100 000,00 zł brutto;  czas trwania usługi wynosił nie mniej niż 6 miesięcy. b) 1 usługi o wartości co najmniej 100 tys. zł, na opracowaniu specyfikacji interoperacyjności i/lub przeprowadzeniu szkoleń w zakresie standardów interoperacyjności, która spełnia łącznie następujące warunki:  wartość wykonanej usługi wynosi nie mniej niż 100 000,00 zł brutto;  czas trwania usługi wynosił nie mniej niż 6 miesięcy. Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać rodzaj, wartości, daty wykonania oraz zakres usługi, a także zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie usługi (Poświadczenie). Na potwierdzenie z niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.  Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.  W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (wartość i czas) wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług, Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4-osobowym zespołem, który będzie realizował przedmiot zamówienia, zwanym dalej „Zespołem”, w tym zapewni: i. Ekspert ds. architektury systemów informatycznych a) wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne b) łącznie certyfikat TOGAF 9 Foundation oraz certyfikat Archimate 2 (lub Archimate 3) lub równoważne c) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie posługiwania się językiem UML w wersji 2.0 lub wyższej d) w ostatnich 5 latach brał udział w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych, w roli architekta systemu o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł, przy czym wartość jednego z nich wynosiła co najmniej 1 mln zł ii. Ekspert ds. interoperacyjności systemów informatycznych w ochronie zdrowia a) wykształcenie wyższe informatyczne, medyczne lub pokrewne b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie interoperacyjności systemów w obszarze ochrony zdrowia, poparte udziałem w projektach i/lub doradztwem i/lub prowadzeniem szkoleń w zakresie standardów HL7 CDA lub standardu HL7 FHIR c) w ostatnich 5 latach brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów informatycznych o łącznej wartości co najmniej 100 tys. zł polegających na opracowywaniu specyfikacji interoperacyjności w obszarze ochrony zdrowia iii. Starszy specjalista ds. modelowania i analizy systemów informatycznych w ochronie zdrowia a) wykształcenie wyższe informatyczne, medyczne lub pokrewne b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia analizy i modelowania systemów informatycznych w obszarze ochrony zdrowia z zastosowaniem notacji UML w wersji 2.0 lub wyższej oraz języka Archimate w wersji 2 lub wyższej c) w ostatnich 5 latach brał udział w roli analityka w realizacji projektu informatycznego o wartości co najmniej 100 tys. zł, obejmującego analizę wymagań i projektowanie systemu służącego do przetwarzania danych o charakterze medycznym iv. Specjalista ds. analizy systemów informatycznych w ochronie zdrowia a) wykształcenie wyższe informatyczne, medyczne lub pokrewne b) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia analizy systemów informatycznych w obszarze ochrony zdrowia z zastosowaniem notacji UML w wersji 2.0 lub wyższej UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia więcej niż jednej z ww. funkcji (od i. do iv.) przez osoby skierowane przez Wykonawcę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 7 – wykaz usług); b) dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie: a) braku podstaw do wykluczenia; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Oświadczenie należy złożyć wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do siwz. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz osób (jedna osoba), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do siwz). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w siwz. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: 98 1020 1042 0000 8302 0200 8027, z dopiskiem „Wadium - A-AZ-22-1985/18”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2 ppkt b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań; 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w tych przepisach.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usługi zawartego w Umowie, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto Umowy; 4) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Stron, lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli określony termin uniemożliwiał realizację całości Przedmiotu Umowy lub kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę; 5) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez Wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Wartość Umowy zmienia się odpowiednio, 6) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. 3. Strony postanawiają iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r, o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3, zgodnie z załączoną uprzednio przez Wykonawcę kalkulacją kosztów celem wykazania Zamawiającemu, że zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia. 5. W wypadku urzędowej zmiany stawki VAT wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. a), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 3 litera a) i b). W przypadku ust. 3 lit. a) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy realizują Umowę i dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikających z przedmiotowej zmiany. Wykaz powinien zawierać zestawienia ile godzin miesięcznie każdy z pracowników faktycznie realizuje Umowę, W przypadku ust. 3 lit. b) Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje Umowę i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. 9. Wykonawca zamiar zmiany w zakresie wynagrodzenia wraz z kalkulacją, o której mowa w ust. 4 i 8 powinien zgłosić Zamawiającemu na piśmie w terminie 1 miesiąca od zdarzenia uzasadniającego wprowadzenie zmiany pod rygorem pominięcia. 10. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 11. Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, Strony dokonają zmiany postanowień niniejszej Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; 12. Ewentualna zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 13. Dopuszczalne są również nieistotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej siwz w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej. 2.Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1. Zaleca się sporządzenie oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. Do formularza ofertowego należy załączyć: a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy pzp (wskazane w Rozdziale V pkt 1 siwz), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do siwz; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp; 2. Wykonawca składa tylko jeden komplet dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ. 3. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i trwale złączone. 4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego na adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, pokój 206, II piętro, budynek C z oznaczeniem: „Kompleksowa doradcza usługa ekspercka polegająca na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne (znak sprawy: A-AZ-22-1985/18)”, oraz zastrzeżeniem: „Nie otwierać przed 7 grudnia 2018 r., godz. 10:30.”. 5. Zaleca się, aby opakowanie było opatrzone pełną nazwą i dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) Wykonawcy składającego daną ofertę. 6. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a wszystkie jej strony parafowane. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego (który Zamawiający może pozyskać z ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 7. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego opatrzonej napisem „Kompleksowa doradcza usługa ekspercka polegająca na opracowaniu koncepcji i architektury systemu ProfiBaza oraz realizacji innych zadań na rzecz projektu pn. „ProfiBaza” w trakcie przygotowania, prowadzenia i rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę systemu Profibaza, a także w trakcie realizacji, testowania, wdrożenia i odbioru systemu Profibaza w ramach zadania 2.2.2 Doradztwo techniczne (znak sprawy: A-AZ-22-1985/18)” oraz pełną nazwą i adresem Wykonawcy i oznaczonej jako „ZMIANA” albo „WYCOFANIE”. Do wniosku o zmianę lub wycofanie oferty wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że wniosek o zmianę lub wycofanie został podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. 10. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa” dołączonej do oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty uzasadnienie faktyczne i prawne zastrzeżenia informacji, jako tajemnicy przedsiębiorstwa.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w ramach Zespołu
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)