GuidZP400 |
f46e2549-f02f-4e54-a043-b14f66adec59
|
Biuletyn |
653953-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne nr 5
|
Regon |
27150759400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2653835
|
Zamawiajacy email |
p5czeladz@o2.pl
|
Adres strony url |
http://www.pp5.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/index
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pp5.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/index
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pp5.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/index
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole Publiczne nr 5 w Czeladzi im. Przyjaciół Jeżyka Tuptusia , ul. Krótka 1, 41-253 Czeladź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktow spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019r.
|
Numer referencyjny |
ZP/55/D/PP5/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019r do 31.12.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWS oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 do SIWS (wzór umowy) oraz załączniku nr 1 Formularzu asortymentowo-cenowy (opis przedmiotu zamówienia)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia – t.j. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych trwającej minimum 6 miesięcy a jej łączna wartość wynosiła co najmniej :
Dla części A - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE, -Łączna wartość dla danej części minimum 4 000,00 PLN
Dla części B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE -Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
Dla części C - RYBY I MROŻONKI-Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
Dla części D – POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA-Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN
Dla części E – PIECZYWO- Łączna wartość dla danej części minimum 3 000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedstawia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przedstawia: załącznik nr 1 do SIWZ-Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy (Opis Przedmiotu Zamówienia), załącznik nr2-Formularz Ofertowy, załącznik nr 5-dotyczący przynależności albo braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Jest to upoważnienie osób podpisujących ofertę , jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Pełnomocnictwa podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument (np. Zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach:
a). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.
b). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
c). w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%.
d). zwiększenia ilości dostawy określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo- ilościowo cenowym pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy określonej w § 3.
e). zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia.
Zmiana umowy wymaga porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki te nie dotyczą zmian, o których mowa powyżej (ust. 2) które dla swojej skuteczności i ważności wymagają powiadomienia drugiej Strony na piśmie.
Zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp nie stanowią:
- zmiany wskazanych w umowie osób odpowiedzialnych za realizację umowy;
- zmiany danych teleadresowych Stron;
- zmiany danych rejestrowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 6 |
W nawiązaniu do prowadzonego postępowania oraz w związku z wprowadzeniem przepisów dotyczących danych osobowych (RODO) informuję co następuje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 5 w Czeladzi im Przyjaciół Jeżyka Tuptusia ul. Krótka 1, 41-253 Czeladź ,Tel.32 265 38 35 , email: p5czeladz@o2.pl. 2. Jednocześnie Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - jest nim "Marwik - Marek Woźniak ", ul. Osiedle Orłowiec 52/12, 44-280 Rydułtowy, tel.: 694 167 023 , e-mail:marekwozniak@marwikpoland.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2019 r. do 31. 12 .2019 r. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje Pani/Panu • prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo do usunięcia nie ma zastosowania w zakresie w jakim jest niezbędne : - do wywiązywania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator; lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; - do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo do usunięcia danych uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania; - do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A-WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Świeże owoce mają być o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia;
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilosciowo-cenowym w części A. Dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych odbywać się będzie 2 do 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B- Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. - Mięso świeżę, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 % mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych, w tym
wędlin. w ilości opisanej w załączniku nr1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych realizowane będą 3 do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C-Mrożonki i ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15211000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. Mrożonki sypkie i nie zbrylone. Termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb i mrożonek, w tym ryb świeżych i mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy. Dostawa ryb i mrożonek dokonywana będzie1 do 3 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału, jajek, zgodnie z asortymentem opisanym w Formularzu asortymentowo – ilościowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
Dostawa artykułów spożywczych realizowana będzie 2-3 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie . Załącznik nr 1 do SIWZ część E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularza asortymentowo-ilościowo- cenowyn w części E. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich dokonywana będzie codziennie
|
| |