GuidZP400 |
fa32bb54-a1cc-4c19-8a7f-dfaf6802493a
|
Biuletyn |
650760-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
|
Regon |
30461600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 652 122
|
Zamawiajacy fax |
297 604 569
|
Zamawiajacy email |
szpitalo@szpitalo.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.ostroleka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.ostroleka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120 A, 07-410 Ostrołęka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nabiału, przypraw i wody.
|
Numer referencyjny |
MSS-TZP-ZPP-26-38/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, nabiału, przypraw i wody w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy.2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części.3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do jednej lub wielu części zamówienia.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy.
2)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.
3)Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.2.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i w jego granicach, strony dopuszczają, z zastrzeżeniem ust. 1, następujące zmiany umowy, w tym w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:1)zmiany przedmiotu umowy na jego równoważny odpowiednik o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazany w umowie (w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego) z uwagi na:a)wycofanie z obrotu lub;b)wstrzymanie produkcji oferowanego przedmiotu lub;c)brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności lub;d)inne obiektywne zdarzenia i okoliczności, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert;z zastrzeżeniem, że cena zamienionego przedmiotu umowy nie będzie wyższa od ceny zawartej w ofercie.2)obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę ;3)nie wykorzystania przez zamawiającego w całości przedmiotu umowy w terminie określonym w §4 –przedłużenia jej obowiązywania;4)ze względu na potrzeby Zamawiającego zmiany ilościowe w asortymencie w ramach wartości brutto przedmiotu umowy.5)zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mleko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mleko
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Masło Sery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Masło, ser.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jogurty, mleko, sery, serki, twaróg, śmietanka.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przyprawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Woda
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Woda
|
| |