Dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654404-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie podzielone jest na 15 części, zwane dalej Pakietami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b35af576-425e-4921-88de-f00731d76a72
Biuletyn 654404-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/41/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15 części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 2. Zamówienie podzielone jest na 15 części, zwane dalej Pakietami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Pakiet 1 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 2 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 3 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 4 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 5 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 6 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 7 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 8 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 9 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 10 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 11 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 12 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 13 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 14 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 15 - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP – dotyczy wszystkich Pakietów 2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada atesty na przedmiot zamówienia i okaże je na każde żądanie Zamawiającego – dotyczy wszystkich Pakietów 3) „Protokół Kontroli Sprawdzającej” – dotyczy wszystkich Pakietów 4) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki transportu, niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że posiadane środki transportu dopuszczone zostały do transportu żywności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. – dotyczy wszystkich Pakietów 5) Dokumenty, potwierdzające skład oferowanego produktu (karta charakterystyki produktu) – dotyczy wszystkich Pakietów
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, c) poszczególnych pozycji asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku danego produktu; nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, d) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy. 2. Strony przewidują dokonanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w wypadku, gdy zmianie ulegną: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 następuje na uzasadniony, pisemny wniosek Strony występującej o wprowadzenie zmian. Uzasadnienie wniosku powinno być poparte dowodami, z których jednoznacznie będzie wynikać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) -c) na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Strona występująca o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia zobowiązana jest złożyć wniosek z co najmniej 1 - miesięcznym wyprzedzeniem przed planową datą obowiązywania zmienionego wynagrodzenia Sprzedawcy. Wraz z wnioskiem (oraz dowodami, o których mowa powyżej) Strona wnioskująca o wprowadzenia zmian, przedkłada projekt aneksu do Umowy regulujący zmianę wynagrodzenia Sprzedawcy. 4. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców spożywczych na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)