Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz taśm i etykiet do sprzętu drukującego

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654213-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz taśm i etykiet do sprzętu drukującego w EZD, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów tuszy i tonerów, taśm i etykiet wraz z dostarczaniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.

1. Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr od 5.1 do 5.3 do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia/Kalkulacja ceny ofertowej”.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały niżej wymienione wymagania:
a) powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/18 r.),
b) powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu),
c) nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania,
d) powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy),
e) muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny),
f) materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta,
g) muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: BROTHER, CANON, DELL, DEVELOP, EPSON, HP, KYOCERA, KYOCERA-MITA, KIOCERA MINOLTA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, RICOH, SAMSUNG, SHARP, TOSHIBA, XEROX,
h) powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO – 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi).

3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Za materiały równoważne Zamawiający uzna materiały fabrycznie nowe o wydajności nie mniejszej niż określona w SIWZ, potwierdzonej dokumentem z przeprowadzonych badań wydajnościowych zgodnie z normami określonymi w SIWZ.
5. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, powodować utraty gwarancji oraz zastrzeżeń patentowych producentów urządzeń drukujących.
6. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu, – jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego proponowanego materiału dokumentów, o których mowa w rozdz. IX niniejszej SIWZ - Wykaz dokumentów wymaganych w postępowaniu.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stanu pierwotnego urządzeń drukujących Zamawiającego, które uległy uszkodzeniu ze względu na dostarczony i zastosowany wadliwy materiał eksploatacyjny, w szczególności:
a) dokonania naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta, a także do dostarczenia nowych materiałów eksploatacyjnych tj.: Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko odebrać urządzenie od Zamawiającego, dokonać jego naprawy w autoryzowanym serwisie oraz dostarczyć naprawione urządzenie do siedziby Zamawiającego, przedkładając Zamawiającemu raport dokonanych napraw przez autoryzowany serwis urządzenia. W sytuacji, gdy uszkodzone urządzenie posiada gwarancję producenta, dokonane naprawy nie mogą powodować utraty przedmiotowej gwarancji,
b) w sytuacji, gdy Wykonawca uzna, iż uszkodzenie urządzenia nie nastąpiło z winy dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych, zobowiązany jest on do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej uzasadnienia (ekspertyzy) dotyczącego uszkodzenia, w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia żądania,
c) w sytuacji spornej co do przyczyny uszkodzenia urządzenia, Zamawiający ma prawo zwrócić się do autoryzowanego serwisu urządzenia o sporządzenie ekspertyzy dotyczącej przyczyn uszkodzenia urządzenia, celem zweryfikowania stanu faktycznego,
d) w przypadku uzyskania z autoryzowanego serwisu producenta urządzenia ekspertyzy potwierdzającej, iż uszkodzenie urządzenia nastąpiło z winy zainstalowanych materiałów eksploatacyjnych (dostarczonych przez Wykonawcę), Zamawiający:
- powiadamia Wykonawcę o przyczynach uszkodzenia urządzenia
- obciąża Wykonawcę kosztami sporządzenia ekspertyzy technicznej przez autoryzowany serwis producenta uszkodzonego urządzenia,
- obciąża Wykonawcę kosztami naprawy urządzenia drukującego, lub w sytuacji braku możliwości jego naprawy - kosztami nowego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych.
- w przypadku naprawy urządzenia z winy wadliwych wkładów drukujących (tj. dłuższego niż 5 dni kalendarzowych od daty wydania ekspertyzy przez autoryzowany serwis), Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na okres naprawy urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych w następnym dniu roboczym od daty zawiadomienia Wykonawcy o tym fakcie.
- w przypadku, gdy dostarczony materiał eksploatacyjny wykazuje wady, powodując obniżenie jakości, wydajności, lub stwierdzenia uszkodzenia dostarczanych materiałów eksploatacyjnych oraz jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia wkładu i daty poprawnej eksploatacji - Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić bezpłatnie na nowy, wolny od wad - w terminie 5 dni roboczych od daty zwrotu uszkodzonego wkładu drukującego.
- w sytuacji uzyskania przez Zamawiającego ekspertyzy od autoryzowanego serwisu urządzenia potwierdzającego jego uszkodzenie ze względu na zastosowane wadliwe materiały eksploatacyjne Wykonawca w przypadku stwierdzenia, że jest uszkodzony lub wadliwy materiał eksploatacyjny dokona jego wymiany na nowy, wolny od wad.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57984292-6637-4aca-868c-0b4bf20af307
Biuletyn 654213-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url http://szp.sggw.pl/?oid=221
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=221
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=221
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Bezpośrednio u Zamawiajacego, poprzez operatora pocztowego, kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 10, prawa „Podkówka” I piętro pokój nr 44 ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz taśm i etykiet do sprzętu drukującego
Numer referencyjny SZP.260.77.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz taśm i etykiet do sprzętu drukującego w EZD, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów tuszy i tonerów, taśm i etykiet wraz z dostarczaniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 1. Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr od 5.1 do 5.3 do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia/Kalkulacja ceny ofertowej”. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały niżej wymienione wymagania: a) powinny pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/18 r.), b) powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu), c) nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania, d) powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), e) muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny), f) materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta, g) muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: BROTHER, CANON, DELL, DEVELOP, EPSON, HP, KYOCERA, KYOCERA-MITA, KIOCERA MINOLTA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, RICOH, SAMSUNG, SHARP, TOSHIBA, XEROX, h) powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO – 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi). 3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Za materiały równoważne Zamawiający uzna materiały fabrycznie nowe o wydajności nie mniejszej niż określona w SIWZ, potwierdzonej dokumentem z przeprowadzonych badań wydajnościowych zgodnie z normami określonymi w SIWZ. 5. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, powodować utraty gwarancji oraz zastrzeżeń patentowych producentów urządzeń drukujących. 6. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera/tuszu, – jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego proponowanego materiału dokumentów, o których mowa w rozdz. IX niniejszej SIWZ - Wykaz dokumentów wymaganych w postępowaniu. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stanu pierwotnego urządzeń drukujących Zamawiającego, które uległy uszkodzeniu ze względu na dostarczony i zastosowany wadliwy materiał eksploatacyjny, w szczególności: a) dokonania naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta, a także do dostarczenia nowych materiałów eksploatacyjnych tj.: Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko odebrać urządzenie od Zamawiającego, dokonać jego naprawy w autoryzowanym serwisie oraz dostarczyć naprawione urządzenie do siedziby Zamawiającego, przedkładając Zamawiającemu raport dokonanych napraw przez autoryzowany serwis urządzenia. W sytuacji, gdy uszkodzone urządzenie posiada gwarancję producenta, dokonane naprawy nie mogą powodować utraty przedmiotowej gwarancji, b) w sytuacji, gdy Wykonawca uzna, iż uszkodzenie urządzenia nie nastąpiło z winy dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych, zobowiązany jest on do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej uzasadnienia (ekspertyzy) dotyczącego uszkodzenia, w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia żądania, c) w sytuacji spornej co do przyczyny uszkodzenia urządzenia, Zamawiający ma prawo zwrócić się do autoryzowanego serwisu urządzenia o sporządzenie ekspertyzy dotyczącej przyczyn uszkodzenia urządzenia, celem zweryfikowania stanu faktycznego, d) w przypadku uzyskania z autoryzowanego serwisu producenta urządzenia ekspertyzy potwierdzającej, iż uszkodzenie urządzenia nastąpiło z winy zainstalowanych materiałów eksploatacyjnych (dostarczonych przez Wykonawcę), Zamawiający: - powiadamia Wykonawcę o przyczynach uszkodzenia urządzenia - obciąża Wykonawcę kosztami sporządzenia ekspertyzy technicznej przez autoryzowany serwis producenta uszkodzonego urządzenia, - obciąża Wykonawcę kosztami naprawy urządzenia drukującego, lub w sytuacji braku możliwości jego naprawy - kosztami nowego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych. - w przypadku naprawy urządzenia z winy wadliwych wkładów drukujących (tj. dłuższego niż 5 dni kalendarzowych od daty wydania ekspertyzy przez autoryzowany serwis), Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na okres naprawy urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych w następnym dniu roboczym od daty zawiadomienia Wykonawcy o tym fakcie. - w przypadku, gdy dostarczony materiał eksploatacyjny wykazuje wady, powodując obniżenie jakości, wydajności, lub stwierdzenia uszkodzenia dostarczanych materiałów eksploatacyjnych oraz jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia wkładu i daty poprawnej eksploatacji - Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić bezpłatnie na nowy, wolny od wad - w terminie 5 dni roboczych od daty zwrotu uszkodzonego wkładu drukującego. - w sytuacji uzyskania przez Zamawiającego ekspertyzy od autoryzowanego serwisu urządzenia potwierdzającego jego uszkodzenie ze względu na zastosowane wadliwe materiały eksploatacyjne Wykonawca w przypadku stwierdzenia, że jest uszkodzony lub wadliwy materiał eksploatacyjny dokona jego wymiany na nowy, wolny od wad.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, na którą zostanie zawarta umowa. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego dostarczania tuszy i tonerów, taśm i etykiet partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości materiałów określonych w Załącznikach nr 5.1, 5.2, 5.3 do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje), co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych (w rozumieniu: tusze/ tonery/atramenty), która trwała, co najmniej 10 miesięcy, a jej wartość zrealizowana w tym okresie wyniosła lub wynosi, co najmniej: 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) w zakresie Części I , 350 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł brutto)w zakresie Części II a także załączy dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie (lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych). Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego BADANIA WYDAJNOŚCIOWE – zaświadczenie (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wydane przez niezależny podmiot od producenta oferowanego materiału równoważnego, (bez względu na miejsce przeprowadzenia badań), spełniające wszystkie wymogi norm: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007 lub równoważnych, potwierdzające, że wydajność oferowanego materiału równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, do którego jest przeznaczony. Właściwymi normami, według których określona zostanie wydajność są stosowane przez producentów sprzętu normy: - ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe); - ISO/IEC 19798:2007 (lub równoważna) – norma wydajności kartridży tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe); - ISO/IEC 24711:2007 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np.: wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe). - przy wykorzystaniu normy ISO/IEC 24712:2007 (lub równoważnej) norma pomiarów wydajności kartridży atramentowych lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe). Z treści zaświadczenia winna wynikać, co najmniej wydajność oferowanego materiału oraz fakt przeprowadzenia testu- w oparciu o wskazane normy, dane podmiotu wykonującego badania, który jest uprawniony do kontroli jakości, posiadający stosowną akredytację. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych będzie należało złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego listę urządzeń kompatybilnych wraz z podaniem typu i modelu urządzenia oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz dla każdego urządzenia Wykonawca ma obowiązek dołączenia: próbki wydruków przy domyślnych ustawieniach sterownika producenta drukarki: (strona konfiguracji drukarki, raport o stanie drukarki, strona testowa diagnostyki, informacja o urządzeniu itp.) z użyciem oferowanych materiałów eksploatacyjnych na papierze o grubości 80g/m2, na których będzie informacja o systemie dostarczania tonera/tuszu, informacja o produkcie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawymoże przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w §16 pkt 5 i §15 pkt 5 wzoru umowy Załączniki nr 4A i 4B.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający oceni oferty w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5.1 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia z siedzibą „ul Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek nr.30
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych HP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający oceni oferty w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych HP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5.2 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia z siedzibą ul Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek nr.30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa taśm i etykiet do sprzętu drukującego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Zamawiający oceni oferty w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśm i etykiet do sprzętu drukującego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5.3 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia z siedzibą ul Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek nr.15
  

Criterion

Kryteria I Kryterium "Cena" w zakresie Cześci III
Znaczenie 60,00
  
Kryteria I Kryterium "Cena" w zakresie Cześci I i CZeści II
Znaczenie 60,00
  
Kryteria III Kryterium "Termin dostawy jednostkowej "- w zakresie Części I i Części II
Znaczenie 10,00
  
Kryteria II Kryterium "Liczba dni rozpatrzenia reklamacji" w zakresie Cześci I i Części II
Znaczenie 30,00
  
Kryteria II Kryterium "Termin dostawy jednostkowej "- w zakresie Części III
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)