| GuidZP400 |
42477ae3-0c81-48df-b5c0-4635d0f2b4d6
|
| Biuletyn |
654564-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
|
| Regon |
012547634
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwoleżerów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-464
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 3366126
|
| Zamawiajacy fax |
22 3366192
|
| Zamawiajacy email |
giller.alicja@zgn.waw.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.zgn.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgn.waw.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, w opisanej i zamkniętej kopercie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-464 Warszawa, ul.Szwoleżerów 5 - parter, kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 140 szt. monitorów komputerowych dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście (zamówienie w podziale na cztery części po 35 szt. każda część)
|
| Numer referencyjny |
TZ-179/D/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa 140 szt. monitorów komputerowych dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście (zamówienie w podziale na cztery części po 35 szt. każda część)
|
| Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane;
b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane;
b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane;
b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości po 2.000,00 zł. na każdą część, słownie złotych: dwa tysiące i 00/100, podając nr postępowania „AZ-179/D/18” oraz przedmiot zamówienia.
2.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego: Bank CitiBank 38 1030 1508 0000 0005 5087 9069.
|
| Aukcja elektroniczna |
1
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
http://aukcja.um.warszawa.pl
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
Przedmiotem aukcji elektronicznej będzie cena
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Tak, zgodnie z zapisami w SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
wyłącznie w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa 35 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieści
|
| | |