GuidZP400 |
037e1fae-c4cd-4a0b-8130-35a21485863b
|
Biuletyn |
652790-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy
|
Regon |
650959676
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radymno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 733 20 80,
|
Zamawiajacy fax |
22 2131383,2131384,605670281
|
Zamawiajacy email |
dps.sosnica@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sośnica, ul. Zamkowa 10, 37-550 Radymno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Sośnicy na I półrocze 2019 roku
|
Numer referencyjny |
ZP.261.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie ma ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie ma ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Wielkość i zakres dostaw przedstawia załącznik nr 2 ( a,b,c,d,e ) do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień. Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W świetle art. 24 ust 11 ustawy PZP Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust 5
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu,może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: - Zaistnienia po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie mozna uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu nalezytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. - Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. - Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. - Gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art. 34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. - Wystąpienia przesłanek o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy warzyw, owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2e do SIWZ
|
| |