GuidZP400 |
93b4d8df-dca1-49fc-b161-c63cd9c98230
|
Biuletyn |
653437-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Regon |
14298987700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 101 21 00 do 03
|
Zamawiajacy fax |
22 101 21 04
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.amwsinevia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amwsinevia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amwsinevia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
SVA/BZ/4620/31/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i artykułów bhp, w ilościach, asortymencie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu na przedmiocie zamówienia - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ we wskazanych miejscach i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy według zamówień składanych przez Zamawiającego, do poniższych lokalizacji:
1) 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6;
2) 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d;
3) 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12;
4) 62-200 Gniezno ul. Jana II Sobieskiego 20.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wymaga złożenia:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych;
2. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1;
3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: deklaracje zgodności i karty charakterystyki – dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, ponadto Zamawiający zastrzega zmianę umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz zamiany dostarczonego asortymentu np. w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanych produktów, pod warunkiem, że proponowane produkty spełniają warunki OPZ, a cena za realizację zamówienia nie ulegnie zmianie oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|