„Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych V”

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654498-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych – w podziale na dwa pakiety: pakiet nr 1: rękawice medyczne; pakiet nr 2: igły, strzykawki, kaniule dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załączniki nr 4.1-4.2 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6f5e87f-64a4-42f8-ba0b-2afd73b10c7a
Biuletyn 654498-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Regon 101839600000
Zamawiajacy adres ulica E. Ciołka
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-445
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 360 191,
Zamawiajacy fax 228 378 127
Zamawiajacy email eliza.milecka@zozwola.pl,
Adres strony url www.zozwola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozwola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro, pokój 304.
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych V”
Numer referencyjny 30/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych – w podziale na dwa pakiety: pakiet nr 1: rękawice medyczne; pakiet nr 2: igły, strzykawki, kaniule dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załączniki nr 4.1-4.2 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości min. Pakiet nr 1: 62 000,00 zł brutto Pakiet nr 2: 7 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu oddzielnie dla każdego pakietu - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór Zał. Nr 5 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oddzielnie do każdego pakietu - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla oferowanych wyrobów; w odniesieniu do pakietu nr 1: 2. w odniesieniu do poz. 1 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN 374-1,2,3 (w całości), certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający odporność na przenikanie min. 10 substancji chemicznych na min. 2 poziomie ochrony wg normy EN 374; dokumenty z badań wg EN 374-3 przeprowadzonych przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie min. 2 alkoholi stosowanych do dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony; dokumenty z przeprowadzonych badań HPLC przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających, że rękawice są pozbawione tiuramów oraz MBT; 3. w odniesieniu do poz. 2 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN 374-1,2,3 (w całości), certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający odporność na przenikanie min. 10 substancji chemicznych na min. 2 poziomie ochrony wg normy EN 374; dokumenty z badań wg EN 374-3 przeprowadzonych przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie min. 2 alkoholi stosowanych do dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony; dokumenty z przeprowadzonych badań HPLC przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających, że rękawice są pozbawione tiuramów oraz MBT; 4. w odniesieniu do poz. 3 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostki niezależne od producenta potwierdzających zgodność z normą ASTM F1671; 5. w odniesieniu do poz. 4 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostki niezależne od producenta potwierdzających zgodność z normą ASTM F1671; 6. w odniesieniu do poz. 5 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 oraz, że rękawice są pozbawione tiuramów, MBT; certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN 374-1,2,3, odporność na przenikanie min. 3 cytostatyków na min. 4 poziomie odporności zgodnie z EN 374-3; 7. w odniesieniu do poz. 6 załącznika nr 4.1 do SIWZ: dokumenty z przeprowadzonych badań przez jednostkę niezależną od producenta potwierdzających odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 oraz, że rękawice są pozbawione tiuramów, MBT; certyfikat z jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN 374-1,2,3, odporność na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3. w odniesieniu do pakietu nr 2: 8. igły, strzykawki, kaniule – próbki po 1 szt. dla poz. 14, 15, 16 pakietu nr 5 - kaniule dożylne typu venflon z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa.
Inne dokumenty niewymienione c) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Zał. Nr 4 do SIWZ d) FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. e) w odniesieniu do pakietu nr 1: próbki oferowanych wyrobów - po jednym opakowaniu rękawic z każdego rodzaju wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 4. do SIWZ. Próbki oferowanych wyrobów w ilości określonej powyżej należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie postępowania + napis „próbki”. Zamawiający wymaga, aby każda próbka była opisana w taki sposób, by jej identyfikacja nie sprawiała problemu (typ, rodzaj, gatunek, producent, kraj pochodzenia itd.); Inne dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące: 1) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, 2) zamiany poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu cenowym w przypadku zaprzestania produkcji itp. na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 3) strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wielkości ceny, w przypadku zmiany wielkości podatku VAT. 4) zakup nowej generacji asortymentu w wypadku wprowadzenia go na rynek w cenie nie wyższej niż podana w ofercie. 5) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych. Wszystkie zmiany niniejszej umowy dokonywane będą na piśmie pod rygorem nieważności. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wymienione w ust.2 zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4.1do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa igły, strzykawki, kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4.2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)