DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DEDYKOWANEGO DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU.

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania graficznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652977-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dedykowanego do rekonstrukcji cyfrowej obrazu. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań):
Zadanie 1 - Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 1),
Zadanie 2 - Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 2).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c8c278f-15ac-42ff-811b-93671c4ce4d0
Biuletyn 652977-N-2018
Zamawiajacy nazwa Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Regon 367467328
Zamawiajacy adres ulica Wałbrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22) 3804990
Zamawiajacy fax +48(22) 3804991
Zamawiajacy email piwanowski@fn.org.pl
Adres strony url http://fina.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://fina.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://fina.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DEDYKOWANEGO DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU.
Numer referencyjny 18/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dedykowanego do rekonstrukcji cyfrowej obrazu. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań): Zadanie 1 - Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 1), Zadanie 2 - Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 2).
Cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację Umowy, w tym w przypadku wejścia w życie przepisów regulujących kwestię faktur elektronicznych w zamówieniach publicznych, 2) zmiany terminu realizacji Umowy: w sytuacji zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z Umową na realizację Zamówienia lub mają wpływ na jej realizację, 3) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji zaoferowanych urządzeń lub oprogramowania (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, 4) w zakresie terminu lub sposobu wykonania Umowy, w przypadku, gdy po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej, 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno – instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc. 3. W przypadkach, o których mowa powyżej, w sytuacji zaistnienia podstaw do zmiany umowy, strona jest zobowiązana złożyć drugiej stronie pisemny wniosek w zakresie określonym powyżej wraz z uzasadnieniem i przedstawić bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty w terminie umożliwiającym drugiej stronie sprawdzenie w okresie 7 Dni Roboczych poprawności przedłożonych dokumentów, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń oraz podpisanie aneksu do umowy w tym zakresie.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Licencja bez ograniczeń czasowych. Zgodność z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 64-bit posiadanym przez Zamawiającego. Pracę z rozdzielczością obrazu do minimum 5K (5120x3840) w formacie DPX 10-bit LOG (a w szczególności HD (1920x1080), 2K (2048x1536) i 4K (4096x3112)).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie dedykowane do rekonstrukcji cyfrowej obrazu (Typ 2).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodność z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 7 64-bit oraz Windows 10 64-bit, posiadanymi przez Zamawiającego. Licencja bez ograniczeń czasowych. Oprogramowanie do rekonstrukcji musi zawierać następujące automatyczne narzędzia: a. Analiza ruchu (Motion). b. Usuwanie flickera (DeFlicker) z możliwością wyboru liczby referencyjnych klatek, magnitudy filckera oraz wielkości flickera. c. Odziarnianie (DeGrain). d. Odszumianie (DeNoising). e. Automatyczne usuwanie zabrudzeń (DeDust). f. Stabilizacja obrazu.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)