Zakup i dostawa artykułów spożywczych.

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654244-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158840008, 153311709, 156000004, 156120001, 152000000, 31425003, 158600004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – kaszki i kleiki
Zadanie 2 – mrożone owoce i warzywa
Zadanie 3 – makarony
Zadanie 4 – mąka, kasze, ryż i inne
Zadanie 5 – ryby
Zadanie 6 – jaja
Zadanie 7 – artykuły spożywcze różne
Zadanie 8 – Kawa, herbata, wyroby ciastkarskie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 386bd044-9a9e-49a8-b779-2097a792103a
Biuletyn 654244-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Regon 530512391
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Adres strony url www.wcm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Numer referencyjny TLZP/2-23/233/144/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 – kaszki i kleiki Zadanie 2 – mrożone owoce i warzywa Zadanie 3 – makarony Zadanie 4 – mąka, kasze, ryż i inne Zadanie 5 – ryby Zadanie 6 – jaja Zadanie 7 – artykuły spożywcze różne Zadanie 8 – Kawa, herbata, wyroby ciastkarskie
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane artykuły spożywcze posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić: a) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, c) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych d) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy w przypadku obniżenia ceny (czasowego bądź stałego) przez Wykonawcę, e) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. f) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy do 2 miesięcy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy w okresie przewidzianym na jej realizację g) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości w pozycjach asortymentu umowy w ramach wartości umowy w przypadku wyczerpania danego asortymentu w trakcie trwania umowy bez zmiany wartości umowy. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy wcześniej niż przewiduje okres ważności umowy w przypadku zmian organizacyjnych w USK Opole. (przekazanie działu żywienia firmie zewnętrznej) 4. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. 5. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o właściwościach nie gorszych niż wskazane w SIWZ nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia , w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 6. W szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej itp.) Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do SIWZ i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu nie prowadzącego do zmiany przedmiotu zamówienia. Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu. 7. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 8. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – kaszki i kleiki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15884000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 – kaszki i kleiki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – mrożone owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 – mrożone owoce i warzywa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – makarony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 – makarony
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – mąka, kasze, ryż i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – mąka, kasze, ryż i inne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 – ryby
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 – jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 6 – jaja
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 – artykuły spożywcze różne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 – Kawa, herbata, wyroby ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 8 – Kawa, herbata, wyroby ciastkarskie
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)