Zaopatrzenie działu farmacji

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
Miejscowość Reszel
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653689-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 336000006, 331400003, 336316008, 336925105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz produktów farmaceutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ, Formularz asortymentowo – cenowy.
Pakiet Nr 1: Płyny infuzyjne w butelkach polietylenowych z podwójnym portem;
Pakiet Nr 2: Injekcje dożylne i domięśniowe;
Pakiet Nr 3: Leki narkotyczne różne;
Pakiet Nr 4 : Leki różne – Heparyny;
Pakiet Nr 5 : Tabletki i odżywki;
Pakiet Nr 6: Leki różne;
Pakiet Nr 7 : Insuliny;
Pakiet Nr 8 : Materiały szewne;
Pakiet Nr 9: Opatrunki i inne wyroby medyczne;
Pakiet Nr 10 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku;
Pakiet Nr 11 Rękawice;
Pakiet Nr 12: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne i produkty lecznicze do leczenia ran zakażonych;
Pakiet Nr 13 : Preparaty do żywienia dojelitowego;
Pakiet Nr 14 : Przyrządy do pomp do żywienia dojelitowego.
2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, w przypadku produktów farmaceutycznych zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 2211 z późn. zm.), posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji oraz właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wydane przez uprawniony organ z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu, w przypadku asortymentu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 211 z późn. zm.), dla produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 122 z późn. zm.), dla kosmetyków zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 475 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bae8db6a-3ca0-46dc-aa08-86e831d4cc16
Biuletyn 653689-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
Regon 133846800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Reszel
Zamawiajacy kod pocztowy 11440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-89 7529450, 7529456
Zamawiajacy fax 0-89 7529451
Zamawiajacy email zoz@post.pl
Adres strony url http://www.zozreszel.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zozreszel.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel - Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Zaopatrzenie działu farmacji
Numer referencyjny 3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza minimalnej oraz maksymalnej liczby części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz produktów farmaceutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ, Formularz asortymentowo – cenowy. Pakiet Nr 1: Płyny infuzyjne w butelkach polietylenowych z podwójnym portem; Pakiet Nr 2: Injekcje dożylne i domięśniowe; Pakiet Nr 3: Leki narkotyczne różne; Pakiet Nr 4 : Leki różne – Heparyny; Pakiet Nr 5 : Tabletki i odżywki; Pakiet Nr 6: Leki różne; Pakiet Nr 7 : Insuliny; Pakiet Nr 8 : Materiały szewne; Pakiet Nr 9: Opatrunki i inne wyroby medyczne; Pakiet Nr 10 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku; Pakiet Nr 11 Rękawice; Pakiet Nr 12: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne i produkty lecznicze do leczenia ran zakażonych; Pakiet Nr 13 : Preparaty do żywienia dojelitowego; Pakiet Nr 14 : Przyrządy do pomp do żywienia dojelitowego. 2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, w przypadku produktów farmaceutycznych zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 2211 z późn. zm.), posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji oraz właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wydane przez uprawniony organ z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu, w przypadku asortymentu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 211 z późn. zm.), dla produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 122 z późn. zm.), dla kosmetyków zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 475 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow 1. W przypadku wyrobów farmaceutycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu produktami farmaceutycznymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2017 poz. 1015), tj. zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania produktów leczniczych lub prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia. 2. W przypadku wyrobów nie będących wyrobami farmaceutycznymi warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, chyba że posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W przypadku wykonawcy składającego ofertę na części zamówienia, które są wyrobami farmaceutycznymi: 1) Koncesję, zezwolenie, licencje lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) W przypadku wyrobów innych niż farmaceutyczne, oryginał lub kopię materiałów producenta w języku kraju producenta lub w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie ze wskazaniem, której części zamówienia oraz pozycji asortymentowej dotyczy – z zastrzeżeniem, że w przypadku posiadania przez Zamawiającego ww. dokumentów przedmiotowych lub dokumenty te są dostępne i można je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, np. strona www. lub znany jest Zamawiającemu oferowany asortyment, Zamawiający może nie żądać ich dostarczenia. W przypadku braku parametru w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
IV 6 1 srodki ochrony Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Terminy wniesienia odwołania: 1) Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6.1. i 6.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 4) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; b) 1 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. c) Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: zoz@post.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zaopatrzenie działu farmacji", prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Płyny infuzyjne w butelkach polietylenowych z podwójnym portem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis dożylne i domięśniowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Leki narkotyczne różne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Leki różne – Heparyny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Tabletki i odżywki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Leki różne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Insuliny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunki i inne wyroby medyczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PakietNr 11.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne i produkty lecznicze do leczenia ran zakażonych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692510-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Preparaty do żywienia dojelitowego
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przyrządy do pomp do żywienia dojelitowego
  

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Dostarczanie faktur w wersji elektronicznej
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Wymiana asortymentu z krótkim terminem przydatności (poniżej 3 m-cy)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Oznakowanie na opakowaniu w języku polskim
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)