GuidZP400 |
c76aeeb5-02d1-475f-9640-baa81d6d9ba6
|
Biuletyn |
654279-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
www.uck.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego ul. Dębinki 7 80-952 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
|
Numer referencyjny |
200/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o parametrach technicznych określonych w załącznikach nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g, 4h, 4i, oraz 4j SIWZ, zwanej dalej „aparaturą”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1 – Dygestorium
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4a do SIWZ,
Część 2 – Laserowy licznik cząstek
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4b do SIWZ,
Część 3 – Wyciąg laboratoryjny
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ,
Część 4 – Aparat EKG
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ,
Część 5 – Aparat do kriochirurgii (2 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4e do SIWZ,
Część 6 – Zamrażarka niskotemperaturowa - 80°C
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4f do SIWZ,
Część 7 – Zamrażarka - 20°C
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4g do SIWZ,
Część 8 – Wirówka laboratoryjna (2 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4h do SIWZ,
Część 9 – Ssak elektryczny (5 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4i do SIWZ,
Część 10 – System mycia, dezynfekcji i przechowywania endoskopów oraz archiwizacji badań endoskopowych
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4j do SIWZ,
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
465193,33
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy PZP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ.
5. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt. VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców
i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.
7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. (Tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: Część 1 – nie wymaga, Część 2 – 10 400,00 zł, Część 3 – nie wymaga, Część 4 – nie wymaga, Część 5 – nie wymaga, Część 6 – 8 000,00 zł, Część 7 – nie wymaga, Część 8 – 17 000,00 zł, Część 9 – 10 000,00 zł, Część 10 – 32 600,00 zł.
Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie oświadczenia zawartego
w załączniku nr 3 do SIWZ.
Pod pojęciem dostawa wykonana należy rozumieć zamówienie, którego realizacja została zakończona (dostawa została zrealizowana) przed upływem terminu składania ofert.
Pod pojęciem dostawa wykonywana należy rozumieć zamówienie będące w trakcie realizacji (nadal realizowane), którego część zrealizowana przed upływem terminu składania ofert ma wartość nie mniejszą niż określoną w pkt. V. 2c) SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ;
b. Kopie karty katalogowej Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment i podane zostały parametry techniczne (dotyczy sprzętu medycznego wymienionego w Załącznikach 4a – 4j do SIWZ – w zależności od części na którą składana jest oferta);
c. Kopie certyfikatu potwierdzającego udokumentowany system zarządzania jakością producenta na zgodność z normami międzynarodowymi (dotyczy sprzętu medycznego wymienionego
w Załącznikach 4a – 4j do SIWZ – w zależności od części na którą składana jest oferta);
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. (Tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, iż:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640.
2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl.
3. Twoje dane osobowe są przetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) dochodzenia ewentualnych roszczeń.
4. Podstawa prawna przetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z którego treścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych jeśli jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Twoim udziałem.
5. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
b) podmiotom współpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowego procesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującym UCK w umożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług:
• teleinformatycznych,
• księgowych,
• prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniu należnych roszczeń - w przypadku ich wystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
• kurierskich i pocztowych,
• archiwizacyjnych,
• związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe,
c) osobom upoważnionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikom
i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym,
e) organowi założycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku ze sprawowaniem nadzoru właścicielskiego nad UCK,
f) innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawność postępowania.
6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeśli celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenie roszczeń, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.
7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
8. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.
9. Przysługuje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uznasz, iż ich przetwarzanie narusza unijne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, w skrócie RODO).
10. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dygestorium (1 szt.) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
90731800-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
52000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laserowy licznik cząstek - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wyciąg laboratoryjny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5900,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat EKG - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33165000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do kriochirurgii (2 szt.) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
39917,83
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamrażarka niskotemperaturowa -80oC - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4f do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamrażarka -20oC - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4g do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
85275,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wirówka laboratoryjna (2 szt.) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4h do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Ssak elektryczny (5 szt.) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4i do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
163000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
System mycia, dezynfekcji i przechowywania edoskopów oraz archiwizacji badań endoskopowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4j do SIWZ.
|
| |