Zakup wraz z dostawą oprogramowania i licencji dostępowych dla Urzędu Morskiego w Gdyni.

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653807-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Część 1 zamówienia: systemu operacyjnego Windows 10 Professional PL 64 bit w ilości 120 szt. oraz pakiet biurowy z rodziny Microsoft Office 2016 lub nowszy dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL w ilości 120 szt. lub inny zintegrowany pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej oraz kalendarza, organizator notatek) na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni.
- Część 2 zamówienia: licencje dostępowe Windows Server CAL 2019 (WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DvcCAL) w ilości 600 szt. oraz Windows Remote Desktop Services RDS User Cal 2019 (WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL) w ilości 10 szt. na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 A i 5 B do niniejszej SIWZ (odpowiednio do części zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 015bce9f-e862-48ff-8b9d-7acd1ccb4666
Biuletyn 653807-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą oprogramowania i licencji dostępowych dla Urzędu Morskiego w Gdyni.
Numer referencyjny ZP-JL-3800-52/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Część 1 zamówienia: systemu operacyjnego Windows 10 Professional PL 64 bit w ilości 120 szt. oraz pakiet biurowy z rodziny Microsoft Office 2016 lub nowszy dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL w ilości 120 szt. lub inny zintegrowany pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej oraz kalendarza, organizator notatek) na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni. - Część 2 zamówienia: licencje dostępowe Windows Server CAL 2019 (WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DvcCAL) w ilości 600 szt. oraz Windows Remote Desktop Services RDS User Cal 2019 (WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL) w ilości 10 szt. na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 A i 5 B do niniejszej SIWZ (odpowiednio do części zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 218422,80
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow I.Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: Część 1 zamówienia: termin wykonania zamówienia w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy (na dostarczenie 60 szt. licencji na system operacyjny i 60 szt. na pakiet biurowy - etap I) – stanowi kryterium oceny ofert. Termin wykonania zamówienia nastąpi maksymalnie do 28 lutego 2019 r. w ciągu 7 dni od wysłania zgłoszenia do Wykonawcy (dostawa pozostałej ilość licencji tj. 60 szt. systemu operacyjnego i 60 szt. pakietu biurowego - etap II). Część 2 zamówienia: termin wykonania zamówienia - w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy - stanowi kryterium oceny ofert. II.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. III.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacjach wymienionych w § 7 Zmiany umowy (Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia): 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. brak dostępności lub zaprzestanie produkcji towaru określonego w wypełnionym przez Wykonawcę formularzu cenowym (Załącznik nr 1) do niniejszej umowy, pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach i takiej samej cenie. Z propozycją zmiany występuje Wykonawca, składając pisemny wniosek z uzasadnieniem. Oceny zasadności wniosku dokonuje Zamawiający.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I.Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. II.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemu operacyjnego Windows 10 Professional PL 64 bit oraz pakietu biurowego z rodziny Microsoft Office 2016 lub nowszego dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL lub inny zintegrowany pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej oraz kalendarza, organizator notatek) na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 151252,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe I.Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: Część 1 zamówienia: termin wykonania zamówienia w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy (na dostarczenie 60 szt. licencji na system operacyjny i 60 szt. na pakiet biurowy - etap I) – stanowi kryterium oceny ofert. Termin wykonania zamówienia nastąpi maksymalnie do 28 lutego 2019 r. w ciągu 7 dni od wysłania zgłoszenia do Wykonawcy (dostawa pozostałej ilość licencji tj. 60 szt. systemu operacyjnego i 60 szt. pakietu biurowego - etap II).
Zalacznik krotki opis Ze względu na wykorzystywane obecnie w urzędzie oprogramowanie do zarządzania domeną oraz w związku z koniecznością zachowania zgodności wstecznej z wykorzystywanym środowiskiem Zamawiający planuje zakupić system Windows 10 Professional 64 bit w polskiej wersji językowej z fizycznym nośnikiem i dożywotnią licencją w ilości 120 szt. Natomiast pakiet biurowy w ilości 120 szt. musi charakteryzować się następującymi cechami: możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego), możliwość zdalnej instalacji komponentów, całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie, możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach, w systemach pocztowych - możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji, możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania kalendarza dla innych użytkowników, wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach, możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów, automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi, automatyczne wypisywanie hiperłącz, możliwość automatycznego odświeżania danych pochodzących z Internetu w arkuszach kalkulacyjnych, możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony, możliwość zaszyfrowania danych w dokumentach i arkuszach kalkulacyjnych, możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku odcięcia dopływu prądu, prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: .DOC, .DOCX, XLS, .XLSX, w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2003, MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office 2013, MS Office 2016. lub równoważny tzn. w pełni obsługujące wszystkie istniejące dokumenty Zamawiającego bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (odpowiednio: poczta, korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze, bazy danych itp.). Licencja pakietu biurowego dożywotnia. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe nośniki i licencje tzn. nie używane i nie aktywowane przed dniem dostarczenia. Oprogramowanie i licencje muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostawa realizowana będzie w 2 etapach: dostawa 60 szt. licencji na system operacyjny i 60 szt. na pakiet biurowy - etap I); dostawa pozostałej ilość licencji tj. 60 szt. systemu operacyjnego i 60 szt. pakietu biurowego - etap II).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa licencje dostępowe Windows Server CAL 2019 (WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DvcCAL) w ilości 600 szt. oraz Windows Remote Desktop Services RDS User Cal 2019 (WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL) w ilości 10 szt na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 67170,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe I.Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: Część 2 zamówienia: termin wykonania zamówienia - w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy - stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych licencji tzn. nie używanych i nie aktywowanych przed dniem dostarczenia. Licencje muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostawa realizowana będzie jednorazowo.
  

Criterion

Kryteria ŁĄCZNA CENA OFERTOWA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)