Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie
Miejscowość Gogolin
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654137-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie polegającego na dostawie aparatu cyfrowego RTG dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy aparatu i jego instalacji, uruchomienia sprzętu, wykonania testów akceptacyjnych po instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu, wykonanie testów specjalistycznych w okresie gwarancji, skompletowanie dokumentów do odbioru sanepidu będących po stronie Wykonawcy. Wymagany aparat RTG musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018r. Szczegółowe wymagania parametrów technicznych określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 279c0cf4-0c95-4ef9-81c1-a0fe4382631a
Biuletyn 654137-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie
Regon 16003220800000
Zamawiajacy adres ulica ul.Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gogolin
Zamawiajacy kod pocztowy 47320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4076969
Zamawiajacy fax 0-77 4666247
Zamawiajacy email andrzej.mrowiec@gogolin.pl
Adres strony url www.bip.goz.gogolin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 10.1 – Infrastruktura społeczna na rzecz wyrównania nierówności w dostępie do usług Poddziałanie 10.1.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.goz.gogolin.pl/42/31/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.goz.gogolin.pl/42/31/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pośrednictwem poczty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie ul. Szkolna 2, 47-320 Gogolin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
Numer referencyjny GOZ.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie polegającego na dostawie aparatu cyfrowego RTG dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy aparatu i jego instalacji, uruchomienia sprzętu, wykonania testów akceptacyjnych po instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu, wykonanie testów specjalistycznych w okresie gwarancji, skompletowanie dokumentów do odbioru sanepidu będących po stronie Wykonawcy. Wymagany aparat RTG musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018r. Szczegółowe wymagania parametrów technicznych określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę aparatu RTG o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) opóźnienia dostawy niezawinionego przez Wykonawcę spowodowanego działaniem siły wyższej, b) zmiany modelu dostarczanego sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, na sprzęt/element sprzętu/urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, w przypadku konieczności wymiany sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia przez Wykonawcę w czasie gwarancji a dotychczas użytkowany model sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej bez konieczności poniesienia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Zmieniony model dostarczanego sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie musi być w pełni kompatybilny z pozostałymi urządzeniami, z którymi sprzęt/element sprzętu/urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę powinno być zgodnie z wymaganiami SIWZ kompatybilne, c) w przypadku przekształcenia firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej stronie na piśmie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron przy zachowaniu formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)