| GuidZP400 |
eb9373f9-6a36-4f86-8d5d-c407a547f870
|
| Biuletyn |
654021-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi im. Obrońców Radiostacji AK w Rembertowie
|
| Regon |
80132600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Ignacego Paderewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04-450
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 611 94 33,
|
| Zamawiajacy fax |
22 611 94 33
|
| Zamawiajacy email |
sp217@edu.um.warszawa.pl,
|
| Adres strony url |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ze Szkołą Filianą w Warszawie im. Obrońców Radiostacji AK w Rembertowie, ul. I. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
|
| Numer referencyjny |
SP217/271/B5/35/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, nabiału, mrożonych warzyw i owoców, mrożonych ryb, mięsa i wędlin, świeżych warzyw i owoców, świeżego pieczywa, dań gotowych (wyrobów garmażeryjnych), których asortyment szczegółowo określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający podzielił zamówienia na następujące zadania: zadanie nr 1- dostawa artykułów spożywczych,
zadanie nr 2- dostawa nabiału, zadanie nr 3- dostawa mrożonych warzyw i owoców, zadanie nr 4 - dostawa mrożonych ryb, zadanie nr 5 - dostawa mięsa i wędlin, zadanie nr 6 - dostawa świeżych warzyw i owoców, zadanie nr 7 - dostawa świeżego pieczywa, zadanie nr 8 - dostawa dań gotowych (wyroby garmażeryjne).
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego sukcesywnie w okresie od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczania towarów pierwszej jakości, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP, realizowania dostaw, zgodnie w wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności żywienia (Dz.U. z 2015r. poz. 594, z późn. zm.),
dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem
na własny koszt i ryzyko, dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://sp217.bip.um.warszawa.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 1 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia, a w przypadku mleka w folii min. 2 dniowy termin do spożycia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych warzyw i owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331100-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mrożone o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych ryb
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mrożone o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych ryb
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mrożone o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa i przetworów mięsnych świeżych. W przypadku realizacji dostaw cząstkowych na 2 dni, określona przez Zamawiającego część mięsa lub przetworów mięsnych powinna być hermetycznie zapakowana.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżego pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811400-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby dostarczane pieczywo było świeże, pakowane. Zamawiający wymaga, aby pieczywo było dostarczane w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu wypieku i wykonywane zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w określonych przez niego terminach tj. (w godzinach 6:30-7:30).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa dań gotowych (wyroby garmażeryjne)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (załącznik nr 1) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby dostarczane dania gotowe posiadały co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia od daty dostarczenia do Zamawiającego.
|
| | |