„Dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Smołdzino
Miejscowość Smołdzino
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655211-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia były sprzętem fabrycznie nowym i spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć wyposażenie zgodnie z poniższym zestawieniem:

Dostawa obejmuje 16 notebooków
Lp. Parametr Wymagana, minimalna wartość parametru
1. Procesor Taktowanie 2300MHz, liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, pamięć cache 3MB, zintegrowany procesor graficzny, obsługa pamięci DDR3
2. Pamięć RAM Minimum 4GB, 1600MHz, DDR3
3. Dysk twardy Minimum 256GB SSD lub SSHD
4. Matryca Ekran dotykowy o przekątnej nie mniejszej niż 14,0”, rozdzielczości 1920x1080, IPS
5. Napęd optyczny Nie wymagany
6. Interfejs sieciowy W-FI 802.11a/b/g/n, Bluetooth 4
7. Dodatki Czytnik kart pamięci oraz zintegrowane komponenty multimedialne: kamera, mikrofon, karta audio i głośniki
8. Zasilanie Zasilacz z trwałym oznaczeniem producenta komputera dedykowany dla danego modelu.
9. Wymagania dodatkowe: Możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu.
10. Certyfikaty Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu.
11. Oznaczenia Trwałe oznaczenie producenta na obudowie komputera
12. Dokumentacja Dokumentacja techniczna standardowa dla każdego zestawu
13. Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty dostawy.
14. Wymogi montażu oraz dostawy Montaż wykonywany przez producenta. Konfiguracja komputera przedstawiona na fabrycznym opakowaniu zewnętrznym.
15. Dodatkowe usługi Możliwość zachowania dysków twardych w razie ich uszkodzenia lub awarii.
16. Oprogramowanie System operacyjny: ze zlokalizowanym w pełni interfejsem użytkownika, z licencją przypisaną do komputera, z pełnym wsparciem producenta i zapewnionymi automatycznymi aktualizacjami umożliwiający włączenie stacji do domeny zarządzanej przez kontrolery domen posiadane przez użytkownika przy zapewnieniu pełnej integracji w zakresie kontroli zarządzania obiektami domeny – wersja profesjonalna.
17. Akcesoria Mysz bezprzewodowa oraz torba z trwałymi oznaczeniami producenta notebooka dedykowane dla notebooka lub kompatybilne.
18. Zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, aplikacji edukacyjnych i aplikacji obliczeniowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 673b0ead-00b5-4bc3-b484-3664bfd40199
Biuletyn 655211-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Smołdzino
Regon 55176300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Smołdzino
Zamawiajacy kod pocztowy 76214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 811 72 15
Zamawiajacy fax 59 811 74 60
Zamawiajacy email pozyskiwanie.funduszy@smoldzino.com.pl
Adres strony url www.smoldzino.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.smoldzino.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
Numer referencyjny OS.III.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia były sprzętem fabrycznie nowym i spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć wyposażenie zgodnie z poniższym zestawieniem: Dostawa obejmuje 16 notebooków Lp. Parametr Wymagana, minimalna wartość parametru 1. Procesor Taktowanie 2300MHz, liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, pamięć cache 3MB, zintegrowany procesor graficzny, obsługa pamięci DDR3 2. Pamięć RAM Minimum 4GB, 1600MHz, DDR3 3. Dysk twardy Minimum 256GB SSD lub SSHD 4. Matryca Ekran dotykowy o przekątnej nie mniejszej niż 14,0”, rozdzielczości 1920x1080, IPS 5. Napęd optyczny Nie wymagany 6. Interfejs sieciowy W-FI 802.11a/b/g/n, Bluetooth 4 7. Dodatki Czytnik kart pamięci oraz zintegrowane komponenty multimedialne: kamera, mikrofon, karta audio i głośniki 8. Zasilanie Zasilacz z trwałym oznaczeniem producenta komputera dedykowany dla danego modelu. 9. Wymagania dodatkowe: Możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu. 10. Certyfikaty Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu. 11. Oznaczenia Trwałe oznaczenie producenta na obudowie komputera 12. Dokumentacja Dokumentacja techniczna standardowa dla każdego zestawu 13. Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty dostawy. 14. Wymogi montażu oraz dostawy Montaż wykonywany przez producenta. Konfiguracja komputera przedstawiona na fabrycznym opakowaniu zewnętrznym. 15. Dodatkowe usługi Możliwość zachowania dysków twardych w razie ich uszkodzenia lub awarii. 16. Oprogramowanie System operacyjny: ze zlokalizowanym w pełni interfejsem użytkownika, z licencją przypisaną do komputera, z pełnym wsparciem producenta i zapewnionymi automatycznymi aktualizacjami umożliwiający włączenie stacji do domeny zarządzanej przez kontrolery domen posiadane przez użytkownika przy zapewnieniu pełnej integracji w zakresie kontroli zarządzania obiektami domeny – wersja profesjonalna. 17. Akcesoria Mysz bezprzewodowa oraz torba z trwałymi oznaczeniami producenta notebooka dedykowane dla notebooka lub kompatybilne. 18. Zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, aplikacji edukacyjnych i aplikacji obliczeniowych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1. nie podlegają wykluczeniu; 4.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 4.2.3. SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. 4.2. Na podstawie art. 22 ust. 1a i 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 4.2.1. warunki udziału dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie; 4.2.2. warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie; 4.2.3. warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 6.6.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6.6.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 6.6.3. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ);
Liczba wykonawcow 4
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt. 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)