GuidZP400 |
673b0ead-00b5-4bc3-b484-3664bfd40199
|
Biuletyn |
655211-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Smołdzino
|
Regon |
55176300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Smołdzino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76214
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 811 72 15
|
Zamawiajacy fax |
59 811 74 60
|
Zamawiajacy email |
pozyskiwanie.funduszy@smoldzino.com.pl
|
Adres strony url |
www.smoldzino.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.smoldzino.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
|
Numer referencyjny |
OS.III.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamawiający wymaga by przedmioty zamówienia były sprzętem fabrycznie nowym i spełniały następujące wymagania: sprzęt/oprogramowanie musi być fabrycznie nowe i nieobciążone prawami osób trzecich.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie wystawił fakturę VAT. Potwierdzeniem elementów wchodzących w skład kompletu będzie protokół zdawczo – odbiorczy przygotowany po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć wyposażenie zgodnie z poniższym zestawieniem:
Dostawa obejmuje 16 notebooków
Lp. Parametr Wymagana, minimalna wartość parametru
1. Procesor Taktowanie 2300MHz, liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, pamięć cache 3MB, zintegrowany procesor graficzny, obsługa pamięci DDR3
2. Pamięć RAM Minimum 4GB, 1600MHz, DDR3
3. Dysk twardy Minimum 256GB SSD lub SSHD
4. Matryca Ekran dotykowy o przekątnej nie mniejszej niż 14,0”, rozdzielczości 1920x1080, IPS
5. Napęd optyczny Nie wymagany
6. Interfejs sieciowy W-FI 802.11a/b/g/n, Bluetooth 4
7. Dodatki Czytnik kart pamięci oraz zintegrowane komponenty multimedialne: kamera, mikrofon, karta audio i głośniki
8. Zasilanie Zasilacz z trwałym oznaczeniem producenta komputera dedykowany dla danego modelu.
9. Wymagania dodatkowe: Możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu.
10. Certyfikaty Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu.
11. Oznaczenia Trwałe oznaczenie producenta na obudowie komputera
12. Dokumentacja Dokumentacja techniczna standardowa dla każdego zestawu
13. Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty dostawy.
14. Wymogi montażu oraz dostawy Montaż wykonywany przez producenta. Konfiguracja komputera przedstawiona na fabrycznym opakowaniu zewnętrznym.
15. Dodatkowe usługi Możliwość zachowania dysków twardych w razie ich uszkodzenia lub awarii.
16. Oprogramowanie System operacyjny: ze zlokalizowanym w pełni interfejsem użytkownika, z licencją przypisaną do komputera, z pełnym wsparciem producenta i zapewnionymi automatycznymi aktualizacjami umożliwiający włączenie stacji do domeny zarządzanej przez kontrolery domen posiadane przez użytkownika przy zapewnieniu pełnej integracji w zakresie kontroli zarządzania obiektami domeny – wersja profesjonalna.
17. Akcesoria Mysz bezprzewodowa oraz torba z trwałymi oznaczeniami producenta notebooka dedykowane dla notebooka lub kompatybilne.
18. Zastosowanie Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, aplikacji edukacyjnych i aplikacji obliczeniowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1. nie podlegają wykluczeniu;
4.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 4.2.3. SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
4.2. Na podstawie art. 22 ust. 1a i 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu:
4.2.1. warunki udziału dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4.2.2. warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4.2.3. warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
6.6.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
6.6.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
6.6.3. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ);
|
Liczba wykonawcow |
4
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj.
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
d) zawieszenia i wstrzymania dostawy,
e) zmian, o których mowa w pkt. 6 niniejszego ustępu
2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom,
4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|