Dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Łochów i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku w roku 2019

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Łochowie
Miejscowość Łochów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655290-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153300000, 151000009, 155000003, 151311006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Łochów i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku w roku 2019.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb następujących placówek: Szkoły Podstawowej im Orła Białego w Ostrówku, Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie, Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gwizdałach, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Baonu „Nadbużańskiego” Armii Krajowej w Łochowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie, Samorządowego Przedszkola Nr 1 w Łochowie i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (pakietów):
1) Część 1 (Pakiet 1) – Artykuły spożywcze i przyprawy
2) Część 2 (Pakiet 2) – Artykuły spożywcze sypkie
3) Część 3 (Pakiet 3) – Przetwory warzywne
4) Część 4 (Pakiet 4) – Artykuły mięsne
5) Część 5 (Pakiet 5) – Artykuły mleczarskie
6) Część 6 (Pakiet 6) – Wędliny.
4. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) CPV: 15800000-6 Artykuły spożywcze i przyprawy
2) CPC: 15800000-6 Artykuły spożywcze sypkie
3) CPV: 15330000-0 Przetwory warzywne
4) CPV: 15100000-9 Artykuły mięsne
5) CPV: 15500000-3 Artykuły mleczarskie
6) CPV: 15131100-6 Wędliny
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
6. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 6) wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy.
7. Określone ilości artykułów spożywczych w wymienionych pakietach Załącznika nr 5 są miesięcznymi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych artykułów spożywczych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego.
8. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
9. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 410e214a-9a5c-4b37-abcf-0b2626e112aa
Biuletyn 655290-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Łochowie
Regon 710371280
Zamawiajacy adres ulica Aleja Pokoju
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Łochów
Zamawiajacy kod pocztowy 07-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 6437850
Zamawiajacy fax 25 6752404
Zamawiajacy email biuro@zoss.pl
Adres strony url www.cuw.lochow.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cuw.lochow.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cuw.lochow.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Łochów i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku w roku 2019
Numer referencyjny CUW.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Łochów i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku w roku 2019. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb następujących placówek: Szkoły Podstawowej im Orła Białego w Ostrówku, Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie, Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gwizdałach, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Baonu „Nadbużańskiego” Armii Krajowej w Łochowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie, Samorządowego Przedszkola Nr 1 w Łochowie i Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrówku. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (pakietów): 1) Część 1 (Pakiet 1) – Artykuły spożywcze i przyprawy 2) Część 2 (Pakiet 2) – Artykuły spożywcze sypkie 3) Część 3 (Pakiet 3) – Przetwory warzywne 4) Część 4 (Pakiet 4) – Artykuły mięsne 5) Część 5 (Pakiet 5) – Artykuły mleczarskie 6) Część 6 (Pakiet 6) – Wędliny. 4. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) CPV: 15800000-6 Artykuły spożywcze i przyprawy 2) CPC: 15800000-6 Artykuły spożywcze sypkie 3) CPV: 15330000-0 Przetwory warzywne 4) CPV: 15100000-9 Artykuły mięsne 5) CPV: 15500000-3 Artykuły mleczarskie 6) CPV: 15131100-6 Wędliny 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 6. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 6) wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. 7. Określone ilości artykułów spożywczych w wymienionych pakietach Załącznika nr 5 są miesięcznymi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych artykułów spożywczych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. 8. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. 9. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy PZP informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagany w pkt. 1a i 1b dokument winien złożyć każdy wykonawca 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału, 2) wypełniony Kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – w formie oryginału, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana cen następuje na wniosek strony zainteresowanej w związku z §3 ust 2 umowy 2. Zmiany cen obowiązują po podpisaniu aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - (Pakiet Nr 1) - Artykuły spożywcze i przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 5 cz. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - (Pakiet Nr 2) - Artykuły spożywcze sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik 5 cz. 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 - (Pakiet Nr 3) - Przetwoty warzywne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółówy zakres zamówienia przedstawia załącznik 5 cz. 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 - (Pakiet Nr 4) - Artykuły mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik 5 cz. 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 - (Pakiet Nr 5) - Artykuły mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółówy zakres zamówienia zawiera załącznik 5 cz. 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 - (Pakiet Nr 6) - Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik 6 cz. 6
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)