GuidZP400 |
32e3f28f-6816-4e78-80be-57a494889ff4
|
Biuletyn |
655212-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
Regon |
43102929200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, Referat zamówień publicznych, pok. 102 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”
|
Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.45.2018.MG1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego składającego się z siedmiu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz zapewnienie świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta oferowanego i dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w umowie w ramach zleconych zadań rządowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu". z uwagi na fakt, ze zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III. 1- nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza odłożenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru - rozdzielenia oświadczeń.Do oferty każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez firm podwykonawców. informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym zał nr 2 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1 Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100pkt).
1Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
l.p. Nazwa kryterium Udział %
1. Cena 60%
2. Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik w przedziale 8050-8100 punków. 10%
Procesor komputera stacjonarnego w teście PassMark CPU Mark osiąga wynik powyżej 8100 punków. 20%
3. Karta graficzna komputera stacjonarnego w teście PassMark Performance Test - G3D Rating osiąga wynik w przedziale 1150-1200 punków. 10%
Karta graficzna komputera stacjonarnego w teście PassMark Performance Test - G3D Rating osiąga wynik w powyżej 1200 punków. 20%
1) Cena oferty – 60% (max. 60 pkt);
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt
2) Komputer stacjonarny - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 8050 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 8050-8100 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 8100 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
3) Komputer stacjonarny - wydajność karty graficznej w teście PassMark Performance Test - G3D Rating PassMark – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 1150 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 1150-1200 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 1200 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi zał ne 4 do SIWZ
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
7) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej,
8) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
9) zaistnienia siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Cena oferty – 60% (max. 60 pkt);
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt
2) Komputer stacjonarny - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 8050 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 8050-8100 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 8100 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
3) Komputer stacjonarny - wydajność karty graficznej w teście PassMark Performance Test - G3D Rating PassMark – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 1150 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 1150-1200 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 1200 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki. Ofertę należy przygotować tak, by z zawartością oferty nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Lubelski ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Lubelskim jest: Pani Marzena Skoczylas
Inspektor Ochrony, tel. 81 528 67 25.
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nazwa postępowania - „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”, Numer postępowania - IGM-ZP.272.45.2018.MG1, Tryb postępowania - Przetarg nieograniczony.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|