Dostawa Sprzętu Informatycznego

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655215-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

30200000-1 Urządzenia komputerowe
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30232000-4 Sprzęt peryferyjny
30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 Serwery

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego: Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście.
5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4.
7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy.
8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2c3696f-1fa4-48ec-918f-5aee3281c4cb
Biuletyn 655215-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Regon 28826000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 321 37 60,
Zamawiajacy fax 913 212 314
Zamawiajacy email m.koput@uzdrowisko.pl,
Adres strony url www.uzdrowisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, Pocztą polską, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Świnoujscie S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujscie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Sprzętu Informatycznego
Numer referencyjny ZP/UŚ/SI/11/2018 - II
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 30232000-4 Sprzęt peryferyjny 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48820000-2 Serwery 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego: Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście. 5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4. 7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy. 8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Certyfikatów zgodności z normami ISO oraz deklaracji CE (określonych w Wykazie sprzętu - załaczniku 1a do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) (załącznik nr 1a do SIWZ) 3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) 4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)