Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Oławskiego w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Powiat Oławski
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655231-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu komputerowego oraz multimedialnego – Zestawu: Pracownia modelowania i drukowania 3D
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Biurka komputerowe z ruchomą półką. Wykonane z rury stalowej, malowanej proszkowo. Blat z płyty laminowanej gr. min 18mm,oklejonej doklejką PCV +/- 2mm
x 16 szt.
2) Krzesło szkolne wykonane z rury Ø 25, malowanej proszkowo x 16 szt.
3) Projektor multimedialny, rozdzielczość bazowa min. WXGA (1280 x 800). Ze względu na użyteczność: łączność wi-fi, złącze HDMI, jasność min. 3000 ANSI dla technologii DLP lub min. 2500 dla technologii LCD x 1 szt.
4) Stanowisko komputerowe dla nauczyciela x 1 szt. - komputer klasy PC (stacjonarny)
a) karta graficzna Intel HD Graphics P630 lub Nvidia Quadro seria M lub K lub Plub AMD Radeon Pro lub FirePro W lub inna równoważna posiadająca certyfikat SolidWorks, min. 2GB własnej pamięci RAM,
b) pamięć RAM 8GB,
c) dysku HDD 1TB,
d) procesor min. 4 rdzeniowy/8-wątkowy o częstotliwości taktowania min. 2,5 GHz
e) monitor 24”
f) system operacyjny Windows 10 Professional 64 bit, pakiet biurowy na licencji EDU na każde stanowisko (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), program antywirusowy na każde stanowisko
5) Stanowiska komputerowe dla uczniów x 16 szt. - komputer klasy PC (stacjonarny)
a) karta graficzna Intel HD Graphics P630 lub Nvidia Quadro seria M lub K lub P lub AMD Radeon Pro lub FirePro W lub inna równoważna posiadająca certyfikat SolidWorks, min. 2GB własnej pamięci RAM,
b) pamięć RAM 8GB,
c) dysku HDD 1TB,
d) procesor min. 4 rdzeniowy/8-wątkowy o częstotliwości taktowania min. 2,5 GHz
e) monitor 24”
f) system operacyjny Windows 10 Professional 64 bit, pakiet biurowy na licencji EDU na każde stanowisko (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), program antywirusowy na każde stanowisko
6) Drukarka 3D w technologii FFF z wbudowanym skanerem 3D oraz zapewniająca bezpieczeństwo użytkowania (zabudowana) x 3 szt.
a) oprogramowanie do tworzenia i obróbki modeli 3D, Solidworks Education licencja wieczysta dla edukacji w cenie subskrypcja na 1 rok
b) oprogramowanie do generowania kodu dla drukarki 3D, zawarte w pakiecie drukarki 3D
c) oprogramowanie do obsługi urządzeń 3D zawarte w pakiecie urządzeń.
7) Oprogramowanie do tworzenia i obróbki modeli 3D, Solidworks Education licencja wieczysta dla edukacji, w cenie subskrypcja na 1 rok

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cede194-e854-46c2-bd39-08506841f119
Biuletyn 655231-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Oławski
Regon 93193472700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 301 15 22
Zamawiajacy fax 71 301 15 62
Zamawiajacy email krzysztof.petrykiewicz@starostwo.olawa.pl
Adres strony url www.starostwo.olawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17 O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starostwo.olawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Oławskiego w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-272/17
Numer referencyjny IZP.272.36.2018/2
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu komputerowego oraz multimedialnego – Zestawu: Pracownia modelowania i drukowania 3D 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Biurka komputerowe z ruchomą półką. Wykonane z rury stalowej, malowanej proszkowo. Blat z płyty laminowanej gr. min 18mm,oklejonej doklejką PCV +/- 2mm x 16 szt. 2) Krzesło szkolne wykonane z rury Ø 25, malowanej proszkowo x 16 szt. 3) Projektor multimedialny, rozdzielczość bazowa min. WXGA (1280 x 800). Ze względu na użyteczność: łączność wi-fi, złącze HDMI, jasność min. 3000 ANSI dla technologii DLP lub min. 2500 dla technologii LCD x 1 szt. 4) Stanowisko komputerowe dla nauczyciela x 1 szt. - komputer klasy PC (stacjonarny) a) karta graficzna Intel HD Graphics P630 lub Nvidia Quadro seria M lub K lub Plub AMD Radeon Pro lub FirePro W lub inna równoważna posiadająca certyfikat SolidWorks, min. 2GB własnej pamięci RAM, b) pamięć RAM 8GB, c) dysku HDD 1TB, d) procesor min. 4 rdzeniowy/8-wątkowy o częstotliwości taktowania min. 2,5 GHz e) monitor 24” f) system operacyjny Windows 10 Professional 64 bit, pakiet biurowy na licencji EDU na każde stanowisko (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), program antywirusowy na każde stanowisko 5) Stanowiska komputerowe dla uczniów x 16 szt. - komputer klasy PC (stacjonarny) a) karta graficzna Intel HD Graphics P630 lub Nvidia Quadro seria M lub K lub P lub AMD Radeon Pro lub FirePro W lub inna równoważna posiadająca certyfikat SolidWorks, min. 2GB własnej pamięci RAM, b) pamięć RAM 8GB, c) dysku HDD 1TB, d) procesor min. 4 rdzeniowy/8-wątkowy o częstotliwości taktowania min. 2,5 GHz e) monitor 24” f) system operacyjny Windows 10 Professional 64 bit, pakiet biurowy na licencji EDU na każde stanowisko (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji), program antywirusowy na każde stanowisko 6) Drukarka 3D w technologii FFF z wbudowanym skanerem 3D oraz zapewniająca bezpieczeństwo użytkowania (zabudowana) x 3 szt. a) oprogramowanie do tworzenia i obróbki modeli 3D, Solidworks Education licencja wieczysta dla edukacji w cenie subskrypcja na 1 rok b) oprogramowanie do generowania kodu dla drukarki 3D, zawarte w pakiecie drukarki 3D c) oprogramowanie do obsługi urządzeń 3D zawarte w pakiecie urządzeń. 7) Oprogramowanie do tworzenia i obróbki modeli 3D, Solidworks Education licencja wieczysta dla edukacji, w cenie subskrypcja na 1 rok
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1 Dostawa obejmuje transport i wniesienie sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Oławskiego, a także uruchomienie. Dostarczany sprzęt musi być podzielony na osobne paczki dla każdej placówki. 2 Wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne , materiały dotyczące użytkowania i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE, posiadać certyfikat ISO9001 dla producentów sprzętu, posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż dwa lata wydłużenie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3 Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5 Przyjęte typy urządzeń (wskazane w załączniku 2 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Starosta Oławski Adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: Numer telefonu inspektora ochrony danych osobowych: 71 301 15 33 Adres poczty elektronicznej: iod@starostwo.olawa.pl Numer faksu: (71) 301 15 62 3. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.36.2018 p. n. Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Oławskiego w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez wykonawcy będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w ZNAK SPRAWY: IZP.272.36.2018 przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. wykonawca będąca osobą fizyczną posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)