GuidZP400 |
10bf26d7-18ac-40e6-b460-c796e757a335
|
Biuletyn |
655259-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
|
Regon |
35150530800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30529
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 6165482, 6165469
|
Zamawiajacy fax |
126 165 428
|
Zamawiajacy email |
do@poczta.mops.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mops.kraków.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mops.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dziennik podawczy Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Józefińska 14 30-529 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa urządzeń AGD na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu agd szczegółowo opisanych w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na cztery części
|
Cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ,
8.4.2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,
8.4.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy.
4. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:
1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, na zasadach określonych w umowie,
2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z:
a) koniecznością wykonania zamówień do¬datkowych nie¬zbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wy¬konanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,
b) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia,
c) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
d) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia,
e) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia,
– pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego,
4) zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia;
5) zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy,
b) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie,
c) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie,
– w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
6) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
a) koniecznością zapewnienia bezpieczeń¬stwa lub zapobieżenia awarii,
b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa,
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
d) koniecznością wpadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i częstotliwości wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności między stronami, załączników, które Wykonawca obowiązany jest załączyć do faktury) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych), wynikającą w szczególności z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego,
e) zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych,
f) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ;
7) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych),
8) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych;
9) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego;
10) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
12.2. Punkty w kryterium „wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” będą przyznawane w skali punktowej od 10 - 40pkt. na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób:
12.3. minimalna wymagana przez zamawiającego wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy jaką wykonawca zobowiązany będzie wnieść najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ustalana jako procent ceny brutto podanej przez wykonawcę w ofercie, tj. 4% ceny brutto podanej w ofercie – wykonawca otrzyma 10pkt. za każde kolejne pełne 2% zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponad minimalne 4% wykonawca otrzyma po 10pkt. Oznacza to, że wykonawca otrzyma: za 4% zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10pkt.; za 6%– 20pkt.; za 8% -30pkt.; za 10%-40pkt.
12.4. W przypadku podania terminu dostawy skróconego o więcej niż 6 dni Zamawiający przyjmie do obliczeń najkrótszy punktowany termin dostawy.
12.5. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy powyżej 5 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
12.6. Łączna ocena oferty obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Ocena łączna = Cmin x 60% + Wzbad x 40%
Cbad Wzmax
gdzie:
Cmin najniższa cena brutto spośród ważnych ofert
Cbad cena brutto badanej oferty
Wzbad liczba punktów za wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy podana przez wykonawcę w badanej ofercie
Wzmax liczba punktów za maksymalną wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy spośród ważnych ofert,
12.7. Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad:
12.7.1. jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
12.7.2. jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).
12.8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą.
|