Przeprowadzenie specjalistycznych testów bezpieczeństwa (audyt) Platformy e-Zamówienia.

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Minister Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 644016-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 728000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie specjalistycznych testów bezpieczeństwa (audyt) Platformy e-Zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik
nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5b06522-abb3-4cce-b347-feada4d44670
Biuletyn 644016-N-2018
Zamawiajacy nazwa Minister Cyfryzacji
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222455731, -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@mc.gov.pl, -
Adres strony url Strona internetowa Zamawiającego: https://mc.bip.gov.pl; Platforma zakupowa Zamawiającego: https://mc.ezamawiajacy.pl;
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu „e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne”. Porozumienie o dofinansowanie nr POPC.02.01.00-00-0065/17-00 na realizację projektu „e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne” Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) 2014–2020, Oś priorytetowa nr II „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Strona internetowa Zamawiającego: https://mc.bip.gov.pl; Platforma zakupowa Zamawiającego: https://mc.ezamawiajacy.pl;
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Strona internetowa Zamawiającego: https://mc.bip.gov.pl; Platforma zakupowa Zamawiającego: https://mc.ezamawiajacy.pl;
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy sporządzić w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zamawiający: Minister Cyfryzacji ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa albo Platforma zakupowa Zamawiającego: https://mc.ezamawiajacy.pl;
Nazwa nadana zamowieniu Przeprowadzenie specjalistycznych testów bezpieczeństwa (audyt) Platformy e-Zamówienia.
Numer referencyjny 30/MC/PN/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie specjalistycznych testów bezpieczeństwa (audyt) Platformy e-Zamówienia, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.3.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby posiadające doświadczenie poparte udziałem w 3 usługach polegających na audycie/testach bezpieczeństwa aplikacji, które obejmowały co najmniej poniższe mechanizmy i funkcjonalności; a. mechanizmy autoryzacji użytkowników; b. mechanizm zarządzania użytkownikami; c. mechanizmy walidacji danych wejściowych i wyjściowych; d. mechanizmy obsługi błędów i wyjątków; e. funkcjonalność i funkcje administracyjne systemu. 1.3.1.1 Każdy ze wskazanych specjalistów wykaże, że powyższe usługi obejmowały łącznie co najmniej 1.000 roboczogodzin testów bezpieczeństwa, a co najmniej dwie z tych usług dotyczyły badania aplikacji internetowej obsługującej nie mniej niż 1.000 użytkowników i korzystającej z interfejsów API (np. SOAP, REST). Potwierdzą również, iż testy tych trzech usług zostały przeprowadzone co najmniej z uwzględnieniem podatności ujętych na liście OWASP TOP 10. 1.3.1.2 Każdy ze wskazanych specjalistów posiada co najmniej jeden certyfikat potwierdzający kompetencje (z poniższej listy certyfikatów lub równoważnych): a. OSCP (Offensive Security Certified Professional), b. SCE (Offensive Security Certified Expert), c. GXPN (GIAC Exploit Researcher and Advanced Penetration Tester), d. CISSP (Certified Information Systems Security Professional), e. CISA (Certified Information Systems Auditor), f. CEH (EC-Council Certified Ethical Hacker). Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego co do stopnia poziomu kompetencji oraz zakresu merytorycznego wskazanego certyfikatu. 1.3.1.3 Co najmniej jeden specjalista z powyższego zespołu, wskazany do kierowania Zespołem specjalistów Wykonawcy posiada dodatkowo poniższe kwalifikacje: a. wykształcenie wyższe techniczne lub z zakresu nauk ścisłych; b. pełnił funkcję Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu co najmniej 2 razy, przy czym co najmniej raz w ostatnich 2 latach, którego przedmiotem był audyt/ testy bezpieczeństwa aplikacji obsługującej nie mniej niż 1.000 użytkowników. 1.3.1.4 Co najmniej dwóch wskazanych specjalistów odpowiedzialnych za opracowanie „Raportów końcowych” oraz „Aneksów do Raportu końcowego ” - dla których Zamawiający wymaga nadania klauzuli „zastrzeżone” , w tym Kierownik Zespołu wykaże, że spełnia wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, określone ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 412) tj. posiadają poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. 2. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zgodnie z art. 22a ust. 4 Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 10. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie: 10.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 10.2. dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1 w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokument, o którym mowa w pkt 10.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis z pkt 12 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp dotyczących warunku zdolności technicznej lub zawodowej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w związku z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie (Dz. U. z 2018 r., poz.1993), Pzp i SIWZ Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie; Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, który został opisany w rozdziale VII pkt 1.3.1 SIWZ – wzór wykazu określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ, UWAGA: Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ) w celu dokonania oceny w Kryterium „Liczność zespołu”, o którym mowa w rozdziale XV pkt 1.2.2 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w związku z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie (Dz. U. z 2018 r.,poz.1993), Pzp i niniejszą SIWZ Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie: 14.1. dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje systemem teleinformatycznym uprawniającym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” (wytworzony przez Wykonawcę każdy Raport końcowy wydania / etapu oraz Aneks do Raportu końcowego musi zostać oznaczony klauzulą „zastrzeżone”) spełniającym wymagania określone w ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej i na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - powyższy dokument należy zamieścić na Platformie w zakładce „Korespondencja”.
Czy wadium 1
Wadium W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 200,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie § 11 Załącznika nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy; 3. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania następujących zmian Umowy: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach oraz na stronach, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy wymuszone takimi zmianami; 2) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi, w szczególności: a. sposobu realizacji Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b. zakresu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; c. przeniesienia części zakresu testów danego Wydania lub Etapu do innego Wydania lub Etapu. 3) w przypadku zmiany Umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; 4) w przypadku zmiany terminów realizacji określonych w Umowie, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania, w tym w przypadku przedłużającego się postepowania poprzedzającego zawarcie Umowy; 5) w przypadku zmiany terminów realizacji określonych w Umowie w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem skutków innych umów mających bezpośredni związek z Umową; 6) w przypadku zmiany terminów realizacji określonych w Umowie w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania prac przez Wykonawcę; 7) w przypadku zmian specjalistów realizujących Umowę w okolicznościach i pod warunkami określonymi w § 3 ust. 13.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczność zespołu
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)