Zakup, dostawa wraz z montażem projektorów multimedialnych, ekranów i nagłośnienia dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654359-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386521001, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem projektorów multimedialnych, ekranów i nagłośnienia dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów:
Pakiet nr 1 – Projektor multimedialny TYP A
Pakiet nr 2 – Projektor multimedialny TYP A
Pakiet nr 3 – Telewizor z uchwytem ściennym
Pakiet nr 4 – Zestaw multimedialny – Projektor multimedialny
Pakiet nr 5 – Odtwarzacz
UWAGA:
W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ.
W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.1-2.5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cb046ce-25b8-4f90-924f-0d3a92865dfb
Biuletyn 654359-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wpływ do Kancelarii Głównej Zamawiajacego, parter, pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa wraz z montażem projektorów multimedialnych, ekranów i nagłośnienia dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/162/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem projektorów multimedialnych, ekranów i nagłośnienia dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów: Pakiet nr 1 – Projektor multimedialny TYP A Pakiet nr 2 – Projektor multimedialny TYP A Pakiet nr 3 – Telewizor z uchwytem ściennym Pakiet nr 4 – Zestaw multimedialny – Projektor multimedialny Pakiet nr 5 – Odtwarzacz UWAGA: W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.1-2.5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. b) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych c) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców d) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/ Wykonawcę e) obniżenia ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany f) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą g) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana może nastąpić przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych, h) przesłanki określone w art. 144ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny TYP A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową oraz w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny TYP A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową oraz w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.2 do SIWZ. UWAGA: W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Telewizor z uchwytem ściennym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową oraz w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.3 do SIWZ. UWAGA: W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw multimedialny - Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową oraz w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.4 do SIWZ. UWAGA: W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odtwarzacz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją asortymentowo-cenową oraz w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 2.5 do SIWZ. UWAGA: W celu zapoznania się z istniejącymi warunkami poszczególnych pomieszczeń sugerowane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie pakietów nr 2-5 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Użytkownikiem wskazanym w Harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
  

Criterion

Kryteria gwarancja (min. 24 m/ce-max 60 m/cy)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin/czas realizacji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)