GuidZP400 |
d69b1677-4cff-451c-8155-edc64a20a2b0
|
Biuletyn |
654988-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Badań Kosmicznych PAN
|
Regon |
67548800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bartycka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00716
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 840 37 66
|
Zamawiajacy fax |
022 840 31 31
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cbk.waw.pl
|
Adres strony url |
www.cbk.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut PAN z osobowością prawną
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cbk.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cbk.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Badań Kosmicznych PAN, ul. Bartycka 18A, 00-716 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa prasy codziennej i czasopism krajowych w roku 2019 do siedziby CBK PAN w Warszawie oraz filii w Borowcu pod Poznaniem i we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
KP.ZP.26.24.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa prasy codziennej i czasopism krajowych w roku 2019 do siedziby CBK PAN oraz filii w Borowcu pod Poznaniem i we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie do siedziby Zamawiającego w Warszawie (Wykaz B1) oraz do jego filii w Borówcu pod Poznaniem (Wykaz B2) i we Wrocławiu (Wykaz B3). W zakresie czynności wykonawcy w ramach obsługi prenumeraty krajowej wchodzić będzie: zapewnienie dostaw do siedziby Zamawiającego na następujących warunkach: prasa codzienna będzie dostarczana w dniu wydania do godz. 9:00 rano, numery sobotnio-niedzielne będą dostarczane razem z prasą poniedziałkową. pozostałe wydawnictwa będą dostarczane nie później niż w ciągu 3 dni od daty wydania. skuteczne reklamowanie zdefektowanych, uszkodzonych lub nie otrzymanych przez Zamawiającego egzemplarzy czasopism.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Możliwość rozszerzenia zamówienia, do 20% jego pierwotnej wartości.
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019r., z zastrzeżeniem późniejszego uzupełnienia numerów, które nominalnie datowane są na rok 2019, a w wyniku opóźnień redakcyjnych ukazały się po wyżej wskazanym terminie.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 (trzech) usług o wartości nie mniejszej niż przedmiot niniejszego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ). Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;. Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 (trzech) usług o wartości nie mniejszej niż przedmiot niniejszego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ). Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23, ustawy PZP, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 5), wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) parafowany projekt umowy(zaparafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej- Załącznik nr 4)
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|